Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Аналіз підходів щодо підвищення якості продукції в Україні та за кордоном Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тиква, І.М. Conference Papers 678725060 471923226
2008 Інноваційний потенціал як чинник підвищення конкурентоспроможності регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Conference Papers -327857375 -50942639
2008 Підходи до розуміння поняття маркетингової стратегії Bilovodska, Olena Anatoliivna; Горбань, Н.С. Conference Papers 12103705 12842810
2007 Особливості інноваційних товарів на традиційних ринках Bilovodska, Olena Anatoliivna; Горбань, Н.С. Conference Papers 121930194 69296105
2007 Аналіз маркетингової політики розподілу ДП "Кондитерська корпорація Roshen" Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 942789379 1472311871
2008 Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 9308695 10997137
2008 Управление инновационным капиталом в современной экономике Bilovodska, Olena Anatoliivna; Suiarova, Olena Oleksiivna Conference Papers 33181149 34399064
2006 Характеристика процесса восприятия товара при покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Conference Papers 21279633 30214516
2008 Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 523715307 707922178
2008 Застосування засобів нейролінгвістичного програмування при управлінні збутом підприємствами роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Маслова, С.П. Conference Papers 60142736 71120755
2008 Теоретичні засади вибору каналів розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 39448139 26699151
2004 Оцінка ефективності напрямків інноваційного розвитку з позицій підприємства-інноватора Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -1090375290 -2110901485
2008 Аналіз та оцінка об'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Conference Papers 27510744 20797734
2008 Аналіз і оцінка суб'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гримайло, Ю.В. Conference Papers 29173940 31130775
2007 Роль інновацій у забезпеченні розвитку економіки України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, О. Conference Papers 1433821111 1423085069
2005 Європейський досвід стимулювання збуту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Beznoieva, Anna Vadymivna Conference Papers -1009444811 -671558423
2008 Розроблення, вибір та аналіз ідей впровадження на ринок нових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І. Conference Papers 3952626 5380897
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 426864322 415010401
2008 Державні закупівлі по-новому Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мороз, Н.О. Conference Papers 26266845 22593273
2008 Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 2665383 2723739