Search



Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 140
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Узагальнена класифікація стратегій інноваційного розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2856348 1362807
2018 Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1433956260 -1424096225
2014 Засади комплексного механізму формування інноваційно-сприятливого середовища на підприємстві Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 609422946 -919580216
2016 Роль маркетингу знань у формуванні інноваційної культури суспільства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 227505493 125521744
2016 Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Tytarenko, Yuliia Vasylivna Conference Papers 257539690 455368541
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 16910087 45905601
2017 Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Пігуль, П.В. Conference Papers 3603474 1898969
2015 Інноваційна культура суспільства як соціокультурний механізм активізації інноваційної діяльності Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2131242429 -629029396
2012 Підходи до факторного аналізу напрямів реалізації конкурентних переваг вітчизняної економіки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 9406651 9748650
2014 Ієрархія принципів маркетингу в сфері послуг Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 872781409 1839170177