Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 23
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Шляхи стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 10177068 8237165
2009 Инновационный маркетинг – новая концепция ведения бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 9094446 5996841
2009 Методичний підхід до визначення напрямків розвитку ринкових можливостей підприємства Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 4891892 7823525
2009 Аналіз ринкових позицій вітчизняних виробників побутових холодильників Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 59265547 60629615
2009 Система управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3379484 3868041
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 4523225 5835069
2009 Методичні засади визначення напрямків розвитку ринкових можливостей промислових підприємств на прикладі виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 237247172 205846213
2009 Методичні основи вибору проектів інноваційного розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1670526 478994
2008 Економічні проблеми стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 4677145 3209475
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 7719043 6079303
2008 Аналіз основних показників діяльності промислових підприємств України Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1634595 2909363
2008 Проблеми інноваційної діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки в умовах адаптації до СОТ Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 815717760 -902840627
2008 Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 30518364 21816230
2008 Алгоритм переходу вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки до виробництва власних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 10097339 10337443
2007 Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 41697232 47946131
2007 The problems of transition of domestic enterprises to economically effective and ecologically safe innovation development Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 145935926 110269463
2007 Концепція інноваційного маркетингу – провідна концепція сьогодення Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3299272 4252293
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 545953572 538065801
2007 Теоретичні засади реалізації маркетингу інновацій на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 8381907 8450706
2007 Маркетинг та інновації - крок до лідерства Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 30820894 17287510