Search



Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 158
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 429606791 598015294
2010 Процес формування іміджу вищих навчальних закладів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мухоїд, С.В. Conference Papers 31658542 47765802
2012 Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 567751 601477
2010 Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работ Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 91759073 124053600
2013 Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2 Bilovodska, Olena Anatoliivna; Shypil, Anna Conference Papers 1061368407 1205601374
2011 Практичні питання роботи з кадровим резервом Bilovodska, Olena Anatoliivna; Радчук, Анатолій Михайлович; Радчук, Анатолий Михайлович; Radchuk, Anatoliy Myhailovych Article -2138387552 -1927281166
2017 Мотиваційна політика як фактор підвищення іміджу промислового підприємства в контексті управління людськими ресурсами Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Savchenko, Olena Yuriivna Article 98338639 58841232
2013 Методичний підхід до оцінки логістичного аутсорсингу інноваційного підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А. Conference Papers 2003875 3240667
2013 Класифікація логістичних послуг в системі управління інноваціями Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Gaidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 394049116 796945442
2016 Формування і реалізація інвестиційних стратегій інноваційного розвитку підприємств: сутність, основні складові та оцінка Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 142871281 317913783