Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 700 1167
2012 Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 5921 8113
2013 Функціональні складові маркетингового каналу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 594 327
2013 Cвітова система розподілу: фактори впливу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1158 722
2012 Маркетингова привабливість регіону як інструмент забезпечення його інноваційного розвитку Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 640 636
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 679 1053
2012 Етапи еволюції та підходи до визначення розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 982 988
2013 Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1218 1046
2013 Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1156 756
2013 Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 864 658