Search

Clear search fields
Showing results 430 to 440 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Influence of innovation factor in economic dynamics in Europe Smoliy, L.; Revutska, A.; Novak, I. Article 1627525677 603744457
2011 Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 1512355959 -2005637152
2012 Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи Загорна, Т.О.; Стасюк, О.М. Article -142660324 -1202766021
2017 Проблеми залучення та використання міжнародних інвестицій в економіці України Мельник, Т.М.; Касянок, К.Г. Article 1637238849 -1781153129
2017 Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Карабець, К.М. Article 1186130812 1805729564
2011 Маркетинг банківських інновацій Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych Article 811816761 19383925
2022 Establishing Customer Behavior Through E-Commerce Websites in Newly Emerging Market Vo, T.H.G.; Cho, J.; Le, K.H.; Luong, D.B. Article 2708796 3147496
2013 Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання Павліщук, О.П. Article -470396628 -1612062995
2023 Unlocking the Potential: The Impact of Innovative Capability on Process, Product, and Market Innovation and Firm Performance Akhtar, N. Article 304768 366134
2016 Strategic framework and methodical bases of technological package development management Artiukhov, Artem Yevhenovych; Omelyanenko, V.A.; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna Article 807858336 221666557