Search




Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 20
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Web-culture as a factor of company's competitiveness enhancement Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1853131010 -2034501496
2012 Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 870815635 1865586384
2010 Тенденції розвитку вітчизняного ринку робочої сили в докризовий, кризовий та післякризовий періоди Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Fedenko, Nataliia Oleksiivna Article -1727803842 1963969333
2014 Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -905824977 -135274807
2017 Impact of seller's gender on purchaser's consumption behavior Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Klisinski, J.; Hrytsai, S.; Starkiv, I. Article 40178462 45922439
2013 Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО «СМНПО ИМ. М.В. ФРУНЗЕ» Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, П.Н. Article 972580767 -1554113190
2011 Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1235608559 1940266569
2010 Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ivanytskyi, Ihor Yuriiovych Article -545153746 645195982
2011 Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -41117459 863544613
2011 Розвиток теоретико-методолігічних засад переходу підприємств на інноваційний шлях розвитку Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -1575891262 1881837446