Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 14
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 750915587 201111358
2011 Оцінка конкурентоспроможності сільськогосподарських виробничих та обслуговуючих кооперативів Радова, О.В. Article 441941287 316730874
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article -737487379 1211563948
2011 Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства Андрушків, Б.М. Article -1328729258 1835379255
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 252814516 802465234
2010 Ефективне використання людського капіталу як шлях до економічного зростання Melnyk, Leonid Hryhorovych; Ткаченко, Ганна Володимирівна; Лінник, Юліана Вікторівна Article 518362332 -278209447
2010 Забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції "комплексного оновлення діяльності" Kyslyi, Volodymyr Mykolaiovych; Bondar, Tetiana Viktorivna Article -1930517950 -1453325945
2013 Аналіз взаємозв'язку між конкурентоспроможністю та інвестиційною привабливістю регіону Solianyk, Oksana Mykolaivna; Єрмак, О.М. Article 50978411 64140673
2013 Конкурентоспроможність підприємства і її взаємозв'язок з якістю продукції Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych Article 1088684562 978639389
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1410835450 609116561