Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 Аналіз готовності споживачів до сплати цінової надбавки за екологічність товарів різного типу Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Алексеєнко, О.Д. Article -1260031658 -926267149
2011 Методичні основи вибору напрямів екологічно спрямованого інноваційного розвитку на різних рівнях Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna Article 2048873195 -866800953
2012 Макроекономічне регулювання екологізації інноваційного розвитку регіону Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna Article 70289051 72832765
2015 Концептуальні моделі економіки знань Krapyvnyi, Ivan Vasylovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna Article 59108249 79477671
2007 Теоретико-методичні основи визначення стратегічних напрямків формування мотивації інноваційної екоспрямованої діяльності Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 93299814 190105257
2010 Малi пiдприємства України: поточний фiнансово-економiчний стан Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Криворучко, Л.Б.; Криворучко, Л.Б.; Kryvoruchko, L.B. Article -242495117 -1405115275
2009 Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article 1865237928 -526241074
2009 Екологічна складова поведінки споживачів продукції компанії "Мері Кей": стан і можливості коригування Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Kryvenko, Larysa Volodymyrivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna Article 622369512 224853457
2008 Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article 179208559 232159513
2007 Розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article -1934138654 -1808351915