Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (60)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2019Сюжети казок як основа для сторітеллінгуYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers146
2019Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізаціїYanenko, Yaroslav VasylovychArticle1812
2018Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікаційYanenko, Yaroslav VasylovychArticle1811
2018Політична реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільствіYanenko, Yaroslav VasylovychArticle2418
2018Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияниеYanenko, Yaroslav VasylovychArticle1524
2018Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних дослідженьYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers1246
2018Інфографіка: соціалізаційний аспектYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers1025
2018Радіореклама як чинник соціалізаціїYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers615
2017Нативна реклама у міському середовищіYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers9366
2017Сторителлинг в современных СМИ: коммуникационный и социализационный аспектыYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers205156
2017Сторітеллінг у сучасних рекламних і pr-комунікаціяхYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers3353
2017Сучасна соціальна реклама: соціалізаційний аспектYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers2315
2017Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємстваYanenko, Yaroslav VasylovychArticle3823
2017Упаковка як складова рекламних комунікаційYanenko, Yaroslav VasylovychArticle2129
2017«Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспектYanenko, Yaroslav VasylovychArticle2026
2017Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільствіYanenko, Yaroslav VasylovychArticle2633
2017Сторителлинг как коммуникационная технологияYanenko, Yaroslav VasylovychConference Papers2419
2017Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспектYanenko, Yaroslav VasylovychArticle2622
2017Гендерні ролі у сучасних рекламних комунікаціях як чинник соціалізаціїYanenko, Yaroslav VasylovychArticle2013
2017Комунікаційні особливості сучасної нативної рекламиYanenko, Yaroslav VasylovychArticle4696