Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37707
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг
Other Titles Инновации как основа для успешной рекламы товаров и услуг
Innovation as the basis for a successful advertising goods and services
Authors Yanenko, Yaroslav Vasylovych  
Keywords бренд
brand
інновація
инновация
innovation
реклама
advertising
рекламне повідомлення
рекламное сообщение
advertising message
споживач
потребитель
consumer
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37707
Publisher КНУКіМ
License
Citation Яненко, Я.В. Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг [Текст] / Я.В. Яненко // Український інформаційний простір : науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв / гол. редактор М.С. Тимошик. – Число 2. – К. : КНУКіМ, 2014. – С. 325–328.
Abstract У статті обґрунтовано значення інновацій для успішної реклами товарів та послуг. На основі прикладів рекламних кампаній проаналізовано особливості просування товарів та послуг у сучасному суспільстві. Особливу увагу приділено розгляду особливостей впливу інновацій на цільову аудиторію.
В статье обосновано значение инноваций для успешной рекламы товаров и услуг. На основе примеров рекламных кампаний проанализированы особенности продвижения товаров и услуг в современном обществе. Особое внимание уделено рассмотрению особенностей влияния инноваций на целевую аудиторию.
The article proves the importance of innovation for the successful advertising goods and services. On the basis of examples of advertising campaigns analyzes the peculiarities of promotion of goods and services in modern society. Special attention was paid to the peculiarities of the influence of innovations on the target audience.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
195
Germany Germany
4
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6723
Russia Russia
3
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
26893
United Kingdom United Kingdom
13447
United States United States
193073
Unknown Country Unknown Country
156

Downloads

China China
1
EU EU
1
France France
5
Germany Germany
4
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
27063
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
86

Files

File Size Format Downloads
Yanenko_SumDU_statia_konf2014.pdf 230,63 kB Adobe PDF 27172

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.