Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Статус опціональних вербальних композиційних блоків у журнальній рекламі косметичних засобів (на матеріалі англомовного дискурсу) Reva, Nataliia Serhiivna Article 88759023 75966134
2010 Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу Reva, Nataliia Serhiivna Article 1127487610 -1881791059
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 1168650124 632677321
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 304208953 598739887
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1716882130 -959735868
2014 Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) Cherniuk, Nina Ivanivna; Трофимець, Д.П. Article 50356987 57870794
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 33543318 48015238
2012 Лексичне наповнення журнальної реклами косметичних засобів (на матеріалі англомовного медіадискурсу) Reva, Nataliia Serhiivna Article 1588491740 -1780210377
2013 Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLE Chulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А. Article 624557053 212460137
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article -1341180852 -2008775202