Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу Reva, Nataliia Serhiivna Article -1224427229 -1014384084
2003 Засоби реалізації модальності в рекламних текстах Соколова, І.В. Article 1858132396 -546995692
2014 Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) Cherniuk, Nina Ivanivna; Трофимець, Д.П. Article 186408996 86435840
2011 Статус опціональних вербальних композиційних блоків у журнальній рекламі косметичних засобів (на матеріалі англомовного дискурсу) Reva, Nataliia Serhiivna Article 1386158747 717110789
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1636078877 856213031
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 122228800 110409572
2023 Лексико-синтаксичні засоби вираження слогану у франкомовному рекламному тексті Воронько, Г.; Крук, З.; Луцик, Н. Article 32077 11468
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article -2013110719 1235804006
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 1272838552 767948948
2007 Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного Михайлович-Гетто, О.П. Article 1493494910 1693273036