Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії
Other Titles Определения целесообразности стратегии бренда соответственно его ценовой категории
Determination of appropriate brand strategy under its price category
Authors Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Evgenivna
ORCID
Keywords бренд
ценовая категория
стратегия бренда
brand
price category
brand strategy
бренд
цінова категорія
стратегія бренда
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Башук Т.О. Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії / Т.О. Башук, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 113-119.
Abstract У статті проаналізовано складові поняття бренда, приділено увагу дослідженню цінової орієнтації українських брендів, запропоновано стратегії для компаній з різними ринковими частками відповідно до їх цінового позиціонування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715
В данной статье проанализированы составляющие понятия бренда, уделено внимание исследованию ценовой ориентации украинских брендов, предложено стратегии для компаний с различными рыночными долями в соответствии с их ценовым позиционированием. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715
This article analyzes the components of the concept of brand, focused on the study of price orientation Ukrainian brands, suggested strategies for companies with different market shares according to their price positioning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1984515
France France
45559610
Germany Germany
245
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
635589274
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
47286
Russia Russia
47270
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
1150675701
United Kingdom United Kingdom
575458607
United States United States
-1730647869
Unknown Country Unknown Country
1150675700

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
246
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Romania Romania
1
Russia Russia
7
Ukraine Ukraine
1209068422
United States United States
-995718795
Unknown Country Unknown Country
285

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_113_119.pdf 358,3 kB Adobe PDF 213350174

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.