Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22749
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях
Other Titles Место брендинга в современных маркетинговых концепциях
Place of branding in the modern marketing concept
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
ORCID
Keywords факторы конкурентоспособности
бренд
современные концепции маркетинга
система маркетинга предприятия
тенденции развития рынков
factors of competitiveness
brand
modern marketing concept
marketing system
market trends
фактори конкурентоспроможності
сучасні концепції маркетингу
система маркетингу підприємства
тенденції розвитку ринків
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22749
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Івашова Н.В. Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях / Н.В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 89-97.
Abstract У статті досліджено еволюцію факторів конкурентоспроможності підприємств та відображено зростання ролі брендингу. Узагальнено тенденції розвитку ринків та доповнено основні маркетингові пріоритети підприємств в сучасних умовах. Досліджено сутність нових концепцій маркетингу, які втілюють у собі різні джерела підвищення конкурентоспроможності товарів. Визначено місце брендингу в системі маркетингу підприємства, форми його інтеграції та зв’язок з концепціями маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22749
В статье исследована эволюция факторов конкурентоспособности предприятия и показано возрастание роли брендинга. Обобщены тенденции развития рынков и дополнены основные маркетинговые приоритеты предприятий в современных условиях. Исследована сущность новых концепций маркетинга, которые воплощают в себе различные источники повышения конкурентоспособности товаров. Определены место брендинга в системе маркетинга предприятия, формы его интеграции и связь с концепциями маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22749
The article explored the evolution of competitiveness factors and shows the growing role of branding. Summarizes the market trends and complemented the main marketing priorities in today's environment. It is investigated the nature of the new concepts of marketing, which embodies the various sources of competitiveness of goods. It is defined the place of branding in marketing enterprise system, forms of its integration and its relationship with concepts of marketing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22749
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
15
Czechia Czechia
1
France France
286364413
Germany Germany
1704864658
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
206766
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
368821
Norway Norway
2
Poland Poland
2015518530
Romania Romania
1704864649
Russia Russia
201982
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1709844826
United Kingdom United Kingdom
154911
United States United States
-1737148948
Unknown Country Unknown Country
2015518526

Downloads

China China
4
France France
13
Germany Germany
197624
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
220659
Russia Russia
2
Slovakia Slovakia
355483617
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
-889175425
United Kingdom United Kingdom
30128
United States United States
49595
Unknown Country Unknown Country
480

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_89_97.pdf 290,26 kB Adobe PDF -533193296

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.