Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві
Other Titles Проблемные вопросы обеспечения маркетинговой и инновационной деятельности на предприятии
Problem-solving questions of the provision marketing and innovation activity on the enterprise
Authors Голубовська, Оксана Анатоліївна
Голубовская, Оксана Анатольевна
Golubovska, Oksana Anatoliivna
ORCID
Keywords инновации
маркетинговые механизмы
бренд
фрагментация
интеграция
innovation
marketing mechanisms
brand
fragmentation
integration
інновації
маркетингові механізми
бренд
фрагментація
інтеграція
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Голубовська О.А. Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві / О.А. Голубовська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 80-84.
Abstract У статті розглянуто основні проблеми сучасного маркетингу та визначено обмеження й перешкоди, які виникають при здійсненні інноваційних змін. Для обґрунтування необхідності інтеграції маркетингового та інноваційного менеджменту на основі виділених класифікаційних ознак систематизовано їх функції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868
В статье рассмотрены основные проблемы современного маркетинга и определено ограничения и преграды, которые возникают при инновационных изменениях. Для обоснования необходимости интеграции маркетингового и инновационного менеджмента на основании выделенных классификационных признаков было систематизировано их функции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868
The article considers the main problems of modern marketing and innovation activity. The necessity of the integration of marketing and innovation management is emphasized. The functions of marketing and innovation management are systematized on the grounds of the categorization sings. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
1667499
Greece Greece
1
Ireland Ireland
150342
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
14
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
15188964
United Kingdom United Kingdom
2739351
United States United States
112697750
Unknown Country Unknown Country
15188963

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
4
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
217
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
12
Serbia Serbia
1
Ukraine Ukraine
42827453
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
77762601
Unknown Country Unknown Country
269

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_80_84.pdf 333,31 kB Adobe PDF 120590565

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.