Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід
Other Titles Assessment of branding effectiveness: functional approach
Оценка эффективности брендинга: функциональный подход
Authors Файвішенко, Діана Сергіївна
Keywords бренд
брендинг
методологія
принципи розрахунку
теоретичні аспекти брендингу
ефективність брендингу
функціональний підхід
методология
принципы расчета
теоретические аспекты брендинга
эффективность брендинга
функциональный подход
brand
branding
methodology
principles calculation
theoretical aspects of branding
branding effectiveness
functional approach
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Файвішенко, Д.С. Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід [Текст] / Д.С. Файвішенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 136-142.
Abstract У статті розкриті теоретичні аспекти брендингу, обґрунтовано доцільність застосування функціонального підходу, що є методологічною основою для оцінки ефективності бренда. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
В статье раскрыты теоретические аспекты брендинга, обоснована целесообразность применения функционального подхода, который является методологической основой для оценки эффективности бренда. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
The article describes theoretical aspects of branding, feasibility of functional approach as the methodological basis for evaluating the effectiveness of brand is proved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
91601
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
48
Turkey Turkey
49
Ukraine Ukraine
4660
United Kingdom United Kingdom
61068
United States United States
640307
Unknown Country Unknown Country
68

Downloads

China China
4
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
9
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Russia Russia
17
Ukraine Ukraine
4149
United Kingdom United Kingdom
61067
United States United States
482804
Unknown Country Unknown Country
323

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_136_142.pdf 296,99 kB Adobe PDF 548380

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.