Search


Clear search fields
Showing results 180 to 190 of 194
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Оцінювання ефективності використання ресурсного потенціалу інноваційно спрямованого промислового підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1081190 1538038
2008 Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 3171192 1980401
2014 Теоретичні засади оцінки маркетингових ресурсів при забезпеченні інноваційного розвитку підприємств та регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Яна Анатоліївна; Коваленко, Яна Анатольевна; Kovalenko, Yana Anatoliivna Article 18282647 55222808
2010 Mystery Shopping як метод дослідження роздрібної мережі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, М.В. Conference Papers 129064957 199623510
2014 Вплив зовнішнього вигляду упаковки товару на вибір споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Молибог, М.А. Conference Papers 781989561 362680265
2018 Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna authors certificate 34749959 26523177
2008 Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 99329265 198658930
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 479114335 729948946
2010 Оптимізація витрат в управлінні збутом ритейлу на основі застосування засобів НЛП як ефективний інструмент стійкого інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 29077298 34486099
2010 Если работник допустил брак продукции: опыт машиностроительного предприятия Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 13908979 10617170