Search


Clear search fields
Showing results 60 to 70 of 163
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Ефективність використання event-marketing в просуванні товарів в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Коваленко, Я.А. Conference Papers 2707394 2840653
2011 Спостереження за тенденціями в суспільстві як основа стратегії розвитку регіону Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 466227 514322
2018 Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 812813 1712217
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 95415191 182942614
2015 Методический подход к отбору инновационных проектов в контексте реализации концепции устойчивого развития Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Article 14270320 19204391
2008 Проблеми інноваційної діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки в умовах адаптації до СОТ Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 625186100 724072645
2013 Напрямки формування ринку знань: перспективи України Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 3808769 2009453
2013 "Зелений" туризм як один з напрямків сталого розвитку регіону Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Article 544242981 319930035
2014 Инновационный прорыв как концепция устойчивого развития Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -2065627537 1396960381
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 20181083 63203704