Search



Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 163
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Управління знаннями університету в контексті концепції його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 89193048 149527394
2007 Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 20848615 17228310
2019 Застосування комп’ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 76396218 65667567
2016 Узагальнена класифікація стратегій інноваційного розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2856348 1362807
2018 Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1433956260 -1424096226
2009 Шляхи стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 3080321 3148865
2014 Засади комплексного механізму формування інноваційно-сприятливого середовища на підприємстві Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 609422945 -919580216
2016 Роль маркетингу знань у формуванні інноваційної культури суспільства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 186278385 125521744
2016 Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Tytarenko, Yuliia Vasylivna Conference Papers 226007027 108509248
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 16910087 28995516