Search



Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 169
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Вдосконалення організації торгово-закупівельної діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шевченко, О.Ю. Conference Papers 11446723 8991936
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 429606791 598015294
2010 Процес формування іміджу вищих навчальних закладів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мухоїд, С.В. Conference Papers 31658542 47765802
2012 Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 567751 601477
2010 Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работ Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 76746964 79017265
2014 Системний аналіз і прийняття інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Book chapter 661610502 17942855
2013 Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2 Bilovodska, Olena Anatoliivna; Shypil, Anna Conference Papers 1061368407 1205601374
2011 Практичні питання роботи з кадровим резервом Bilovodska, Olena Anatoliivna; Радчук, Анатолій Михайлович; Радчук, Анатолий Михайлович; Radchuk, Anatoliy Myhailovych Article -2138387552 -1927281166
2017 Мотиваційна політика як фактор підвищення іміджу промислового підприємства в контексті управління людськими ресурсами Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Savchenko, Olena Yuriivna Article 74431194 58841232
2013 Методичний підхід до оцінки логістичного аутсорсингу інноваційного підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А. Conference Papers 2003875 3240667