Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Медийные события и их влияние на польский национальный бренд |
Other Titles |
Медійні події та їх вплив на польський національний бренд Media events and their impact on Polish national brand |
Authors |
Klisinski, Yanush Sylveriushovych
Прокопенко, М.А. |
ORCID | |
Keywords |
национальная популяризация национальный бренд медийные события имидж репутация капитал бренда національна популяризація національний бренд медійна подія імідж репутація капітал бренда national popularization national brand media events image reputation brand capital |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | |
Citation | Клисиньски, Я.С. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд [Текст] / Я.С. Клисиньски, М.А. Прокопенко// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 32-41. |
Abstract |
У статті акцентовано увагу на тому, що велика медійна подія, підготована та організована
державними організаціями (наприклад, проведення Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012),
має безпосередній вплив на зростання значення національного бренда в міжнародному рейтингу.
Зокрема, проаналізовано позитивні результати проведення чемпіонату Євро-2012 для Польщі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 В статье акцентировано внимание на том, что большое медийное событие, подготовленное и организованное государственными организациями (как пример приводился Чемпионат Европы по футболу Евро-2012), имеет непосредственное влияние на рост значения национального бренда в международном рейтинге. В частности, проанализированы позитивные результаты проведения чемпионата Евро-2012 для Польши. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 The author emphasizes in the article that great media event which has been arranged and organized by the authorities (e.g. the European Championship on the football Euro-2012) has a direct impact on the growth of national brand popularity in the international ranking. In particular, the positive results of the arrangement of the European Championship Euro-2012 have been analyzed in the article. The problems of recognizing of Polish trade brands and logos are explored. Media events and brand-leaders are considered. The championship Euro-2012 has been also viewed as a media event in the article. The status of the Polish national brand has been investigated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
![China](/flags/cn.gif)
25631593
![Finland](/flags/fi.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
12
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
124366
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Pakistan](/flags/pk.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
1
![Romania](/flags/ro.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
22
![Spain](/flags/es.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
8
![Ukraine](/flags/ua.gif)
1930410
![United Arab Emirates](/flags/ae.gif)
1
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
975110
![United States](/flags/us.gif)
51263180
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1930408
Downloads
![Belarus](/flags/by.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
51263180
![Czechia](/flags/cz.gif)
2
![Estonia](/flags/ee.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
684559
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Moldova](/flags/md.gif)
684557
![Netherlands](/flags/nl.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
248729
![Russia](/flags/ru.gif)
6
![Ukraine](/flags/ua.gif)
5790185
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
25631593
![Unknown Country](/flags/--.gif)
208
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Klisinski_Prokopenko_natsionalna_populyaryzatsiya.pdf | 270,26 kB | Adobe PDF | 84303027 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.