Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38187
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса"
Authors Ахрамеєва, М.В.
ORCID
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
бренд
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38187
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ахрамеєва, М.В. Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса" [Текст] / М.В. Ахрамеєва; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 179-180.
Abstract На сьогоднішній день маркетингові дослідження мають велике значення для об’єктів, які діють у сучасних конкурентних умовах. Залишається актуальним питання про те, який саме тип дослідження застосувати у тому чи іншому випадку. Бренд, у першу чергу, з точки зору споживацької психології, представляє собою інформацію, збережену у пам'яті споживачів і асоціації, що спливають при будь-якому контакті з ним. До того ж, бренд є не тільки психологічним, а й соціальним явищем. Проведення кількісного дослідження не дає необхідної інформації для аналізу соціально-психологічних явищ, тому у таких випадках використовується якісне дослідження, яке дозволяє «докопатися» до самої суті проблеми.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
4
France France
2
Germany Germany
65103197
Ireland Ireland
66616
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
2380
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
6893489
United Kingdom United Kingdom
1728395
United States United States
49146489
Unknown Country Unknown Country
6893488

Downloads

Austria Austria
1
China China
3
Czechia Czechia
1
Germany Germany
65103198
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Ukraine Ukraine
33189785
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
49146489
Unknown Country Unknown Country
17233077

Files

File Size Format Downloads
Ahrameeva.pdf 261.87 kB Adobe PDF 164672561

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.