Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38368
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Графічне оформлення реклами як засіб впливу на споживача
Authors Бикова, В.О.
Keywords реклама
advertising
споживач
потребитель
consumer
графічне оформлення
графическое оформление
graphic design
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38368
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бикова, В.О. Графічне оформлення реклами як засіб впливу на споживача [Текст] / В.О. Бикова; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 225-226.
Abstract Зв'язок між кольором та оточуючим середовищем закріпився у людства на підсвідомому рівні. Тому кожна людина емоційно реагує на кольори незалежно від своїх думок. Грамотне використання кольору в рекламі може виконувати ряд функцій: привертати увагу, покращувати запам'ятовування реклами, формувати позитивне відношення до товарів чи послуг, виокремлювати, підкреслювати окремі елементи реклами, врівноважувати композицію. Повнокольоровий друк приваблює споживачів і запам'ятовується на 50-80 % більше, ніж чорно-біла реклама. У зв'язку з такою особливістю кольорів, їх використовують й при чорно-білому офарбленні самих товарів (біле борошно демонструють на кольоровій фотографії у виді кінцевого продукту – смачних тортів, булочок).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
15
France France
3
Germany Germany
80
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3690
Ukraine Ukraine
1692
United Kingdom United Kingdom
14760
United States United States
1845
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
5
Germany Germany
4
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
4
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
22138
United Kingdom United Kingdom
14759
United States United States
1693
Unknown Country Unknown Country
64

Files

File Size Format Downloads
Bykova.pdf 259,89 kB Adobe PDF 38675

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.