Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38368
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Графічне оформлення реклами як засіб впливу на споживача |
Authors |
Бикова, В.О.
|
Keywords |
реклама advertising споживач потребитель consumer графічне оформлення графическое оформление graphic design |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38368 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Бикова, В.О. Графічне оформлення реклами як засіб впливу на споживача [Текст] / В.О. Бикова; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 225-226. |
Abstract |
Зв'язок між кольором та оточуючим середовищем закріпився у людства на підсвідомому рівні. Тому кожна людина емоційно реагує на кольори незалежно від своїх думок. Грамотне використання кольору в рекламі може виконувати ряд функцій: привертати увагу, покращувати запам'ятовування реклами, формувати позитивне відношення до товарів чи послуг, виокремлювати, підкреслювати окремі елементи реклами, врівноважувати композицію. Повнокольоровий друк приваблює споживачів і запам'ятовується на 50-80 % більше, ніж чорно-біла реклама. У зв'язку з такою особливістю кольорів, їх використовують й при чорно-білому офарбленні самих товарів (біле борошно демонструють на кольоровій фотографії у виді кінцевого продукту – смачних тортів, булочок). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

15

3

80

1

3690

1692

14760

1845

51
Downloads

2

1

1

5

4

1

1

4

2

22138

14759

1693

64
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bykova.pdf | 259,89 kB | Adobe PDF | 38675 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.