Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38368
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Графічне оформлення реклами як засіб впливу на споживача
Authors Бикова, В.О.
ORCID
Keywords реклама
advertising
споживач
потребитель
consumer
графічне оформлення
графическое оформление
graphic design
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38368
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бикова, В.О. Графічне оформлення реклами як засіб впливу на споживача [Текст] / В.О. Бикова; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 225-226.
Abstract Зв'язок між кольором та оточуючим середовищем закріпився у людства на підсвідомому рівні. Тому кожна людина емоційно реагує на кольори незалежно від своїх думок. Грамотне використання кольору в рекламі може виконувати ряд функцій: привертати увагу, покращувати запам'ятовування реклами, формувати позитивне відношення до товарів чи послуг, виокремлювати, підкреслювати окремі елементи реклами, врівноважувати композицію. Повнокольоровий друк приваблює споживачів і запам'ятовується на 50-80 % більше, ніж чорно-біла реклама. У зв'язку з такою особливістю кольорів, їх використовують й при чорно-білому офарбленні самих товарів (біле борошно демонструють на кольоровій фотографії у виді кінцевого продукту – смачних тортів, булочок).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
602492410
France France
3
Germany Germany
15363082
Greece Greece
1
Ireland Ireland
470352
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3690
Ukraine Ukraine
108015454
United Kingdom United Kingdom
54015109
United States United States
1204984805
Unknown Country Unknown Country
108015453

Downloads

Austria Austria
1
China China
2
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
1574043
Germany Germany
940703
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
4
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
316609247
United Kingdom United Kingdom
54015110
United States United States
7437065
Unknown Country Unknown Country
64

Files

File Size Format Downloads
Bykova.pdf 259,89 kB Adobe PDF 380576246

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.