Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38398
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Innovations in television field: transition to the digital television
Other Titles Інновації телевізійного простору: перехід на цифрове телебачення
Authors Serzhuk, A.V.
Kozlova, I.V.
Keywords innovations
innovative process
competitiveness
telecommunications
digital and analog television
інновації
інноваційний процес
конкурентоспроможність
телекомунікації
цифрове та аналогове ТБ
инновации
инновационный процесс
конкурентоспособность
телекоммуникации
цифровое и аналоговое ТВ
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38398
Publisher Sumy State University
Citation Serzhuk, A.V. Innovations in television field: transition to the digital television [Текст] / A.V. Serzhuk, I.V. Kozlova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 146-152.
Abstract У статті проаналізовано значення інновацій та інноваційного процесу. Виявлено, що розвиток інноваційної діяльності є необхідним в управлінні інноваціями на підприємстві. Авторами визначені передумови впровадження інновацій та проаналізовано здійснення інновацій на телекомунікаційному ринку.
В статье проанализировано значение инноваций и инновационного процесса. Выявлено, что развитие инновационной деятельности является необходимым в управлении инновациями на предприятии. Авторами определены предпосылки внедрения инноваций и проанализирована реализация инноваций на телекоммуникационном рынке.
The article is about significance of innovations and innovative process. It is investigated that the development of the innovative activity acquires a great importance for management innovations at the enterprise; the pre-conditions of the innovative are determined and the innovative implementation to the telecommunication market are studied. The role of the digital television as a new type of broadcasting technology, where the transmission, processing and storage of television signal takes place in a digital form and the actuality of innovative introduction in the telecommunication market is proved. The article provides analyses of advantages of digital technology over the analogue one. It is proved that due to active innovative activity the achievement of the commercial success of the organization is possible
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
49
France France
5
Germany Germany
6
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Netherlands Netherlands
1
Panama Panama
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
4
United States United States
6
Unknown Country Unknown Country
10
Vietnam Vietnam
1

Downloads

Australia Australia
1
Bolivia Bolivia
1
China China
72
France France
1
Germany Germany
5
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
4
Netherlands Netherlands
2
Nigeria Nigeria
1
Panama Panama
1
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Serbia Serbia
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
6
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
53
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Serzhuk _Kozlova.pdf 398,2 kB Adobe PDF 159

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.