Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39042
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів
Authors Yanenko, Yaroslav Vasylovych
Keywords бренд
корпоративний міф
реклама
advertising
brand
corporate myth
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39042
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Яненко, Я.В. Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів [Текст] / Я.В. Яненко // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Десятої міжнар. наук.-практ. конф., Суми, 14-15 травня 2014 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 70-73.
Abstract У статті визначено особливості створення корпоративних міфів та їх застосування в рекламі брендів. Проаналізовано чинники ефективного просування брендів. Особливу увагу приділено розгляду складових корпоративної міфології на основі прикладів реклами відомих брендів.
The article deals with features of creation of corporate myths and their use in advertising of brands. The article proves the importance of the factors of effective brand promotion. Special attention is paid to consideration of components of corporate mythology.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
16
France France
5
Germany Germany
3
Hungary Hungary
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1133
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
543
United Kingdom United Kingdom
2263
United States United States
4526
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
3
France France
2
Germany Germany
2
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
502
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4527
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Yanenko.pdf 97,67 kB Adobe PDF 5056

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.