Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43659
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз бренду Київського заводу шампанських вин «Столичний»
Authors Іванова, Т.Є.
Ivashova, Nadiia Vasylivna
ORCID
Keywords бренд
brand
продукція
продукция
production
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43659
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Іванова, Т.Є. Аналіз бренду Київського заводу шампанських вин «Столичний» [Текст] / Т.Є. Іванова, Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 290-291.
Abstract Ринок алкогольної продукції України наповнений значною кількістю виробників, котрі кожного дня намагаються вийти у лідери шляхом застосування незвичайних маркетингових заходів. Просування алкогольної продукції на ринку має певні обмеження – заборона явної демонстрації продукту на телебаченні, радіо та у друкованих виданнях. Тому боротьба відбувається за допомогою брендів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
2
France France
1
Germany Germany
126666
Greece Greece
1
Ireland Ireland
15752
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
833398
United Kingdom United Kingdom
418011
United States United States
2499570
Unknown Country Unknown Country
833397

Downloads

China China
107635
EU EU
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
2499570
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2499570
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
Ivanova_brend.pdf 193,19 kB Adobe PDF 5106816

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.