Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58874
Title: Управління інтелектуальним капіталом підприємства
Other Titles: Управление интеллектуальным капиталом предприятия
Intellectual capital management of enterprise
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Kolodka, Anna Vitaliivna
Keywords: інтелектуальний капітал
интеллектуальный капитал
intellectual capital
споживчий капітал
потребительский капитал
customer capital
імідж
имидж
image
управління підприємством
управление предприятием
enterprise management
маркетинг знань
маркетинг знаний
knowledge marketing
клієнтоорієнтоване підприємство
клиентоориентированная компания
client-oriented enterprise
оптимізація
оптимизация
optimization
Issue Year: 2017
Publisher: ТОВ «Триторія»
Citation: Ілляшенко, С.М. Управління інтелектуальним капіталом підприємства [Текст] : монографія / С.М. Ілляшенко, Є.О. Голишева, А.В. Колодка. – Суми: ТОВ «Триторія», 2017. – 360 с.
Abstract: Монографію присвячено розробленню методологічних та теоретико-методичних засад управління інтелектуальним капіталом промислових підприємств в системі їх інноваційного розвитку. Значної уваги приділено управлінню знаннями як основою інтелектуального капіталу підприємства. Викладено авторські підходи до формування організаційно-економічних механізмів управління підсистемами інтелектуального капіталу підприємства: споживчим капіталом та іміджем. Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців у галузі інноваційного менеджменту, менеджменту та маркетингу знань. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Монография посвящена разработке методологических и теоретико-методических основ управления интеллектуальным капиталом промышленных предприятий в системе их инновационного развития. Значительное внимание уделяется управлению знаниями как основой интеллектуального капитала предприятия. Изложены авторские подходы к формированию организационно-экономических механизмов управления подсистемами интеллектуального капитала предприятия: потребительским капиталом и имиджем. Для ТОП-менеджеров промышленных предприятий, специалистов в области инновационного менеджмента, менеджмента и маркетинга знаний. Будет полезной для преподавателей, аспирантов и студентов экономических и технических специальностей высших учебных заведений.
The monograph is devoted to the development of methodological and theoretical foundations of intellectual capital management of industrial enterprises in the system of their innovative development. Much attention is paid to knowledge management as the basis of the company's intellectual capital. The authors' approaches to the formation of organizational and economic mechanisms of enterprise's intellectual capital subsystems (customer capital and image) management are described. For top-managers of industrial enterprises, specialists in the field of innovation management, knowledge management and marketing. It will be useful for professors, graduate students and students of economic and technical specialties of higher educational institutions.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58874
Type: Monograph
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other47
China1
Germany3
France3
United Kingdom3
Italy3
Poland1
Russia1
Ukraine38
United States2
Downloads
Other998
United Arab Emirates1
China1
Germany4
France30
United Kingdom2
Ireland4
Italy4
Japan4
Poland5
Russia23
Ukraine297
United States34


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
monograf_Illiashenko_Golysheva_Kolodka.pdf4.35 MBAdobe PDF1407Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.