Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64579
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Як зробити ефективний celebrity - маркетинг
Authors Вертюченко, А.Р.
ORCID
Keywords бренд
brand
celebrity-маркетинг
celebrity marketing
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64579
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Вертюченко, А.Р. Як зробити ефективний celebrity - маркетинг [Текст] / А.Р. Вертюченко ; наук. кер. Т.В. Ващенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 252-253.
Abstract Створюючи бренд, будь-яка компанія намагається зробити його по- справжньому успішним та вигідним. Але в умовах високої конкуренції, коли на ринку кожного дня з’являються нові імена, бренду необхідно бути не лише корисним для споживача, а й дарувати йому позитивні емоції. Споживача потрібно завоювати, довести йому, що саме даний продукт заслуговує вибору. Щоб добитися цього, компанії використовують різні методи, одним із яких є celebrity-маркетинг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
France France
1
Germany Germany
5741
Greece Greece
1
Ireland Ireland
870
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
75077
Ukraine Ukraine
25053
United Kingdom United Kingdom
12614
United States United States
294564
Unknown Country Unknown Country
25052

Downloads

China China
2869
Germany Germany
347
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
75076
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
294564
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Vertiuchenko_brend.pdf 1,59 MB Adobe PDF 372871

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.