Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64700
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів
Authors Михайліченко, К.
Kovalova, Tetiana Viktorivna  
Keywords реклама
advertising
національні символи
национальные символы
national symbols
засоби масової комунікації
средства массовой коммуникации
mass communication
бренд
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64700
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Михайліченко, К. Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів [Текст] / К. Михайліченко, Т.В. Ковальова // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: ХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Суми, 11-12 травня 2017 р.). – Суми: СумДУ, 2017. - 36-39.
Abstract На прикладі української реклами горілчаних виробів проілюстровано специфіку використання національних мотивів. Проаналізовано рекламу українських брендів, визначено доречність використання символів та з’ясовано їх вплив на реципієнтів.
For example, advertising Ukrainian vodka illustrate the specific use of national motives. Analysis of advertising Ukrainian brands relevance determined using symbols and clarified their impact on recipients.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
204
United Kingdom United Kingdom
868
United States United States
648
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
1737
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Mykhailichenko_natsionalni_symvoly.pdf 3,63 MB Adobe PDF 1749

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.