Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (51)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2011Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna YuriivnaArticle340334
2011Розвиток теоретико-методолігічних засад переходу підприємств на інноваційний шлях розвиткуShypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Serhii MykolaiovychArticle324645
2011Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингуIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle11171944
2010Анализ рыночных возможностей инновационного развития предприятия в условиях нечеткой оценки факторов внешней и внутренней средыIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle715585
2010Міжнародні аспекти конкурентоспроможності регіонів України і їх урахування при обґрунтуванні траєкторій інноваційного розвиткуIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle266395
2010Тенденції розвитку вітчизняного ринку робочої сили в докризовий, кризовий та післякризовий періодиIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Fedenko, Nataliia OleksiivnaArticle392620
2010Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Ivanytskyi, Ihor YuriiovychArticle454449
2009Методичні засади вибору виконавця робіт на різних стадіях інноваційного циклуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Oleksandr OleksiiovychArticle229279
2009Методичний підхід до вартісної оцінки інтелектуального капіталу регіонуIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle171387
2009Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia OleksiivnaArticle351873
2009Теоретико-методичнi засади оцiнки ринкової адекватностi iдей i задумiв товарних iнновацiйIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Balatskyi, Oleh Fedorovych; Mitsura, Olena OleksiivnaArticle277336
2008Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna YuriivnaArticle417983
2008Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язанняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle510501
2008Методичні засади оптимізації портфеля замовлень малого науково-виробничого підприємстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh MykhailovychArticle297230
2008Актуальні проблеми управління інтелектуальним капіталом підприємстваIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle7571803
2008Динаміка розвитку ринку послуг з надання вищої освіти у Сумській областіIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle233239
2008Формування на території Сумської області ЕКОПОЛІСУ “Еко-Сумщина”Shkarupa, Olena Vasylivna; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Кочур, П.С.; Balatskyi, Oleh Fedorovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Vasyliev, Anatolii Vasylovych; Shapochka, Mykola Kostiantynovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Melnyk, Olha Ivanivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Dehtiarova, Iryna Borysivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Taranovskyi, Volodymyr Ihorovych; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Chubur, Vasyl Vasylovych; Shevchenko, Tetiana IvanivnaArticle350629
2007Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інноваційIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle3831274
2007Аналіз ринку для товарних інноваційIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle289519
2007Аналіз ринку мотоциклів УкраїниIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Н. Ю.Article679915