Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77806
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рольові ігри як засіб формування умінь і навичок діалогічного мовлення
Authors Романченко, Ю.О.
Keywords рольові ігри
діалог
іншомовне мовлення
дошкільнята
спілкування
знання
спосіб спілкування
ролевые игры
диалог
иноязычная речь
дошкольники
общение
знания
способ общения
role plays
dialogue
foreign speech
preschoolers
communication
knowledge
way of communication
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77806
Publisher
License
Citation Романченко, Ю.О. Рольові ігри як засіб формування умінь і навичок діалогічного мовлення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец. 035 – філологія / Ю.О.Романченко; наук. керівник С.В. Баранова. – Суми: СумДУ, 2020. – 43 с.
Abstract У бакалаврській роботі було розглянуто такі засоби формування умінь та навичок іншомовного діалогічного мовлення як рольові ігри. Було проведено дослідження та аналіз умінь та навичок серед дошкільнят. Робота містить 2 розділи, результати та висновки, списки використаних джерел та додатки. Бакалаврська робота містить такі розділи: теоретичні засади особливостей формування умінь та навичок іншомовного діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку; емпіричне дослідження діалогічного мовлення дітей дошкільного віку; У вступі ми обґрунтували актуальність і практичну цінність обраної нами теми, визначили цілі і завдання дослідження, вказали предмет і об'єкт нашого дослідження. У першому розділі висвітлено, що навчання англійської мови сприяє повноцінному та своєчасному розвитку дитини, збагаченню її інтелектуальної, емоційної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування. Своєчасне оволодіння правильною мовою є важливим моментом у становленні повноцінної особистості дитини. При цьому засвоєння діалогічного мовлення є однією з передумов для подальшого ефективного навчання в школі. У другому розділі ми провели дослідження щодо застосування рольових ігор для покращення іншомовної діалогічного мовлення серед дошкільнят. Слід зауважити, що діалог відрізняється стислістю висловлювань, в яких переважають прості речення і широко застосовуються немовленнєві засоби (жести і міміка). Зроблено висновки та надано рекомендації щодо поліпшення навчання іноземної мови. У списку використаної літератури подаються джерела, на основі яких було проведено дослідження.
В бакалаврской работе были рассмотрены такие средства формирования умений и навыков иноязычной диалогической речи, как ролевые игры. Было проведено исследование и анализ умений и навыков среди дошкольников. Работа содержит 2 раздела, результаты и выводы, списки литературы и приложения. Бакалаврская работа содержит следующие разделы: теоретические основы особенностей формирования умений и навыков иноязычной диалогической речи у детей дошкольного возраста; эмпирическое исследование диалогической речи детей дошкольного возраста; Во введении мы обосновали актуальность и практическую ценность выбранной нами темы, определили цели и задачи исследования, указали предмет и объект нашего исследования. В первом разделе отмечено, что обучение английскому языку способствует полноценному и своевременному развитию ребенка, обогащению ее интеллектуальной, эмоциональной и социальной сфер в процессе овладения основами иноязычного общения. Своевременное овладение правильной речью является важным моментом в становлении полноценной личности ребенка. При этом усвоение диалогической речи является одной из предпосылок для дальнейшего эффективного обучения в школе. Во второй главе мы провели исследования по применению ролевых игр для улучшения иноязычной диалогической речи среди дошкольников. Следует заметить, что диалог отличается краткостью высказываний, в которых преобладают простые предложения и широко применяются внеречевые средства (жесты и мимика). Сделаны выводы и даны рекомендации по улучшению обучения иноязычной речи. В списке использованной литературы приводятся источники, на основе которых было проведено исследование.
In the bachelor's thesis, we considered such means of formation of abilities and skills of foreign language dialogic speech as Role Plays. We conducted a study and analysis of skills among preschoolers. The work contains two sections, results, and conclusions, lists of used sources, and appendices. The bachelor's thesis contains the following sections: theoretical bases of features of formation of abilities and skills of foreign language dialogic speech at children of preschool age. the empirical study of the dialogic discourse of preschool children. In the introduction, we substantiated the relevance and practical value of our chosen topic, and defined the goals and objectives of the study, indicated the subject and object of our research. The first section highlights that learning English contributes to the full and timely development, enriching his intellectual, emotional, and social spheres when mastering the basics of foreign language communication. Timely mastery of the correct language is essential in the formation of a full-fledged personality of the child. Thus learning the dialogic language is one of the prerequisites for further practical training at school. In the second section, we researched role-playing games to improve foreign language dialogic communication among preschoolers. One should note that the dialogue is a concise statement that is dominated by simple sentences and widely used non-verbal means (gestures and facial expressions). In the course of the work, conclusions were made and recommendations were given to improve the learning of a foreign language. The list of used literature provides the sources on the basis of which the study was conducted.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1265
Germany Germany
17387
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
66571
Ukraine Ukraine
66568
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2973

Downloads

Czechia Czechia
829
France France
17388
Germany Germany
66572
India India
1
Italy Italy
424
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
17387
Poland Poland
2963
Romania Romania
2959
Russia Russia
1286
Ukraine Ukraine
66581
United Kingdom United Kingdom
1248
United States United States
17389

Files

File Size Format Downloads
Romanchenko_bach.pdf 522,89 kB Adobe PDF 195028
Romanchenko_presentation.pptx 4,92 MB Microsoft Powerpoint XML 195028

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.