Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77858
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва»
Authors Вороненко, О.О.
Keywords бренд
фірмовий стиль
фестиваль
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77858
Publisher Сумський Державний Університет
License
Citation Вороненко, О.О. Розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва» [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 061 – журналістика / О.О. Вороненко; наук. керівник Т.В. Ковальова. – Суми: СумДУ, 2020. – 27 с.
Abstract У роботі на основі вивчення специфіки розроблення фірмового стилю бренду розглядаються особливості підготовки власного творчого доробку, розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва».
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Netherlands Netherlands
84
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
79
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
166

Downloads

Bulgaria Bulgaria
333
Finland Finland
1
Germany Germany
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
180
Ukraine Ukraine
335
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
182
Unknown Country Unknown Country
93

Files

File Size Format Downloads
Voronenko_the_eighth_color.pdf 1,47 MB Adobe PDF 1127

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.