Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78027
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Система вправ для навчання англійської мови в дошкільних навчальних закладах
Other Titles Paradigm of English language exercises at pre-school institutions
Authors Середа, А.С.
ORCID
Keywords мовні здібності
языковые способности
language skills
ноземна мова
иностранный язык,
foreign language
учні
учащиеся
students
навички
навыки
skills
комунікативні стратегії
коммуникативные стратегии
communication strategies
дитинство
детство
childhood
психолінгвістичні здібності
психолингвистических способности
psycholinguistic abilities
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78027
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Середа, А.С. Система вправ для навчання англійської мови в дошкільних навчальних закладах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / А.С. Середа; наук. керівник C.О. Швачко – Суми : СумДУ, 2020 – 33 с.
Abstract Метою роботи є виявлення та опис особливостей навчання англійської мови дітей молодшого віку, визначення методів, дозволяють розвивати конструктивну взаємодію педагогів і учнів. Теоретична значимість полягає в тому, що дане дослідження дає матеріал для подальших теоретичних узагальнень, сприяє розробці таких теоретичних прогалин, як взаємодія мови та мислення, роль мови в експлікації і формуванні картини світу. Практична значимість полягає в можливості використання роботи при подальшому вивченні даної теми, а також при проведенні занять за методикою навчання і виховання, а також при проведенні уроків іноземної мови з дітьми молодшого віку.
Цель: выявление и описание особенностей обучения английскому языку детей младшего возраста, определение методов, позволяющих развивать конструктивное взаимодействие педагогов и учащихся. Теоретическое значение: заключается в том, что данное исследование дает материал для дальнейших теоретических обобщений, способствует разработке таких теоретических пробелов, как взаимодействие языка и мышления, роль языка в экспликации и формировании картины мира
Goal: the identification and description of the features of teaching English to young children, the definition of methods to develop constructive interaction between teachers and students. Theoretical meaning: is that this study provides material for further theoretical generalizations, contributes to the development of theoretical gaps such as the interaction of language and thinking, the role of language in explication and the formation of a picture of the world
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1203
Finland Finland
7962
Germany Germany
83350560
Greece Greece
3041
Ireland Ireland
156919
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
166179068
United Kingdom United Kingdom
4750293
United States United States
306388450
Unknown Country Unknown Country
9500585

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1527053
Estonia Estonia
1
Finland Finland
522036
France France
522054
Germany Germany
42438800
Israel Israel
1
Italy Italy
31120
Kazakhstan Kazakhstan
313836
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
522040
Poland Poland
313829
Romania Romania
105625
Russia Russia
522039
Slovakia Slovakia
4750292
Spain Spain
1
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
570338092
United Kingdom United Kingdom
313838
United States United States
306388442
Unknown Country Unknown Country
522035

Files

File Size Format Downloads
Sereda_Bachelous_paper.pdf 2,25 MB Adobe PDF 929131139

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.