Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78213
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Засоби навчання як мотиваційний фактор у навчанні іноземної мови
Other Titles Study guides as a motivational factor in teaching a foreign language
Authors Архіпова, Є.Є.
Keywords засоби навчання
средства обучения
study guides
методика викладання
методика преподавания
teaching methods
мотивація
мотивация
motivation
мотив
motive
наочність
наглядность
clarity
інформаційні технології
информационные технологии
information technology
інтерактивні ігри
интерактивные игры
interactive games
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78213
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Архіпова, Є.Є. Засоби навчання як мотиваційний фактор у навчанні іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Є.Є. Архіпова; наук. керівник О.А. Шуменко. – Суми: СумДУ, 2020 – 29 с.
Abstract Мета: розглянути сучасні засоби навчання, а саме їх характеристику та види, визначити вплив застосування засобів на мотивацію учнів у навчанні та проаналізувати мотиваційний фактор у процесі навчання іноземної мови. Теоретичне значення: в дослідженні з'ясовано роль засобів навчання у вивченні іноземної мови та зроблено висновки щодо впливу різноманітних засобів навчання на мотивацію учнів у вивчанні іноземної мови, що дає змогу викладачам використовувати це для ефективної роботи з учнями.
Цель: рассмотреть современные средства обучения, а именно их характеристику и виды, определить влияние применения средств на мотивацию учащихся в обучении и проанализировать мотивационный фактор в процессе обучения иностранному языку. Теоретическое значение: в исследовании выяснена роль средств обучения в изучении иностранного языка и сделаны выводы о влиянии различных средств обучения на мотивацию учащихся в изучении иностранного языка, что позволяет преподавателям использовать это для эффективной работы с учащимися.
Goal: to consider modern study guides, namely their characteristics and types, to determine the impact of the use of tools on student motivation in learning and to analyze the motivational factor in the process of learning a foreign language. Theoretical meaning: the study clarifies the role of study guides in learning a foreign language and draws conclusions about the impact of various teaching aids on student motivation in learning a foreign language, which allows teachers to use it to work effectively with students.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
62
Greece Greece
122
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
24
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
26

Downloads

Czechia Czechia
1
Finland Finland
122
France France
238
Germany Germany
240
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
246
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
242

Files

File Size Format Downloads
Arkhipova_Bachelous_paper.pdf 416,62 kB Adobe PDF 1092

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.