Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78240
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку |
Other Titles |
Psychological and Pedagogical Basis of Foreign Language Teaching to primary school children |
Authors |
Косяненко, Д.Е.
|
Keywords |
навчання обучение learning іноземна мова иностранный язык foreign language початкові класи начальные классы elementary school формування іншомовної компетенції формирование иноязычной компетенции formation of foreign language competence читання чтение reading письмо writing говоріння говорение speaking мотивація мотивация motivation методи методы methods засоби средства tools |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78240 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Косяненко, Д.Е. Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Д.Е. Косяненко; наук. керівник А.Д. Чепелюк. – Суми: СумДУ, 2020 – 31 с. |
Abstract |
Мета: вивчення та аналіз психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку.
Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов, вивчення психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку.
Зміст: у першому розділі розглянуті теоретичні засади основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. У другому розділі проаналізовано психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку, їх особливості. Надані рекомендації щодо формування іншомовної комунікативної компетенції учнів молодших класів. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів. Цель: изучение и анализ психолого-педагогических основ обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Теоретическое значение: систематизация теоретических предпосылок, изучение психолого-педагогических основ обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Содержание: в первом разделе рассмотрены теоретические основы обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Во втором разделе проанализированы психолого-педагогические основы обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста, их особенности. Даны рекомендации по формированию иноязычной коммуникативной компетенции учащихся младших классов. В выводах проводится анализ проведенной работы и полученных результатов. Goal: study and analysis of the psychological and pedagogical basis of foreign language teaching to primary school children. Theoretical meaning: systematization of theoretical preconditions, study of the psychological and pedagogical basis of foreign language teaching to primary school children. Content: The theoretical foundations of teaching a foreign language to primary school children are considered in the first section. In the second section the psychological and pedagogical bases of teaching a foreign language to children of primary school age, their features are analyzed. Recommendations for the formation of foreign language communicative competence of junior students are provided. The conclusions are an analysis of the work done and the results obtained. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

1014

1

1006

1
Downloads

1

999

997

2028

2026

1

1

1

1

2027

980

2030

1

2036

1

290
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kosianenko_Bachelous_paper.pdf | 725,32 kB | Adobe PDF | 13420 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.