Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78240
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку
Other Titles Psychological and Pedagogical Basis of Foreign Language Teaching to primary school children
Authors Косяненко, Д.Е.
Keywords навчання
обучение
learning
іноземна мова
иностранный язык
foreign language
початкові класи
начальные классы
elementary school
формування іншомовної компетенції
формирование иноязычной компетенции
formation of foreign language competence
читання
чтение
reading
письмо
writing
говоріння
говорение
speaking
мотивація
мотивация
motivation
методи
методы
methods
засоби
средства
tools
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78240
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Косяненко, Д.Е. Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Д.Е. Косяненко; наук. керівник А.Д. Чепелюк. – Суми: СумДУ, 2020 – 31 с.
Abstract Мета: вивчення та аналіз психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов, вивчення психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Зміст: у першому розділі розглянуті теоретичні засади основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. У другому розділі проаналізовано психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку, їх особливості. Надані рекомендації щодо формування іншомовної комунікативної компетенції учнів молодших класів. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.
Цель: изучение и анализ психолого-педагогических основ обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Теоретическое значение: систематизация теоретических предпосылок, изучение психолого-педагогических основ обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Содержание: в первом разделе рассмотрены теоретические основы обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Во втором разделе проанализированы психолого-педагогические основы обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста, их особенности. Даны рекомендации по формированию иноязычной коммуникативной компетенции учащихся младших классов. В выводах проводится анализ проведенной работы и полученных результатов.
Goal: study and analysis of the psychological and pedagogical basis of foreign language teaching to primary school children. Theoretical meaning: systematization of theoretical preconditions, study of the psychological and pedagogical basis of foreign language teaching to primary school children. Content: The theoretical foundations of teaching a foreign language to primary school children are considered in the first section. In the second section the psychological and pedagogical bases of teaching a foreign language to children of primary school age, their features are analyzed. Recommendations for the formation of foreign language communicative competence of junior students are provided. The conclusions are an analysis of the work done and the results obtained.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Japan Japan
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1014
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1006
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Czechia Czechia
999
Finland Finland
997
France France
2028
Germany Germany
2026
India India
1
Latvia Latvia
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
2027
Romania Romania
980
Russia Russia
2030
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
2036
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
290

Files

File Size Format Downloads
Kosianenko_Bachelous_paper.pdf 725,32 kB Adobe PDF 13420

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.