Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78497
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Зовнішня та внутрішня мотивація як фактор успішного оволодіння іноземною мовою
Authors Кравченко, А.А.
ORCID
Keywords мотив
motive
мотивація
мотивация
motivation
зовнішня мотивація
внешняя мотивация
external motivation
внутрішня мотивація
внутренняя мотивация
internal motivation
заняття з іноземної мови
занятия по иностранному языку
foreign language lessons
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78497
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кравченко, А.А. Зовнішня та внутрішня мотивація як фактор успішного оволодіння іноземною мовою [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 – філологія / А.А. Кравченко; наук. керівник Н.В. Таценко. – Суми: СумДУ, 2020. – 22 с.
Abstract Науковою проблемою роботи є формування та розвиток зовнішньої та внутрішньої мотивації. За допомогою аналізу наукової, методичної та педагогічної літератури, а також методу узагальнення і методу педагогічного експерименту досягнуто мету дослідження. Основним результатом дослідження є те, що саме пізнавальна потреба повинна бути домінуючою в структурі мотивів. Висновки: 1) Мотиви – це те, що спонукає діяльність людини. 2) Зовнішня мотивація зумовлена будь-якою кількістю зовнішніх факторів. 3) Внутрішня мотивація пов'язана безпосередньо із самим предметом. 4) Серед педагогічних стимулів , які формують комунікативну компетенцію майбутніх фахівців і підвищують мотивацію учнів до навчання іноземної мови, можна назвати сучасні педагогічні технології, такі як технології критичного мислення, а також використання новітніх засобів навчання, а саме автентичних матеріалів, авторських методичних посібників вчителів і, безсумнівно, Інтернет-ресурсів.
Научной проблемой работы является формирование и развитие внешней и внутренней мотивации. С помощью анализа научной, методической и педагогической литературы, а также метода обобщения и метода педагогического эксперимента достигнута цель исследования. Основным результатом исследования является то, что именно познавательная потребность должна быть доминирующей в структуре мотивов. Выводы: 1) Мотивы - это то, что побуждает деятельность человека. 2) Внешняя мотивация обусловлена любым количеством внешних факторов. 3) Внутренняя мотивация связана непосредственно с самим предметом. 4) Среди педагогических стимулов, формирующих коммуникативную компетенцию будущих специалистов и которые повышают мотивацию учащихся к обучению иностранному языку, можно назвать современные педагогические технологии, такие как технологии критического мышления, а также использование новейших средств обучения, а именно аутентичных материалов, авторских методических пособий учителей и, несомненно, Интернет-ресурсов.
The scientific problem of the work is the formation and development of external and internal motivation. Through the analysis of scientific, methodological and pedagogical literature, as well as the method of generalization and the method of pedagogical experiment, the purpose of the study was achieved. The main result of the study is that it is the cognitive need that should be dominant in the structure of motives. Conclusions: 1) Motives - this is what motivates human activity. 2) External motivation is due to any number of external factors. 3) Internal motivation is directly related to the subject itself. 4) Among the pedagogical incentives that form the communicative competence of future professionals and increase student motivation to learn a foreign language, we can name modern pedagogical technologies, such as critical thinking technologies, as well as the use of new teaching aids, namely authentic materials, author's manuals and undoubtedly an online resources.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
114533943
Cuba Cuba
1
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4211044
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
980064031
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-2139668624
United Kingdom United Kingdom
104458
United States United States
72110095
Unknown Country Unknown Country
4211046

Downloads

China China
1
France France
199381640
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
76345
Poland Poland
1
Russia Russia
153
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
-2139668626
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-964433998

Files

File Size Format Downloads
Kravchenko_Bachelous_paper.pdf 424,34 kB Adobe PDF 1390322816

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.