Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79263
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину
Authors Войтенко, М.С.
ORCID
Keywords сегментація
сегментация
segmentation
таргетинг
targeting
інструмент маркетингу
инструмент маркетинга
marketing tool
таргетована реклама
таргетированная реклама
targeted advertising
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79263
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Войтенко, М.С. Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / М.С. Войтенко; наук. керівник В.О. Макерська. - Суми: СумДУ, 2020. - 40 с.
Abstract В сучасних умовах торговельним компаніям складно і часто не можливо адресувати свій товар, в тому числі і послуги, всім споживачам. Споживачів багато, вони розрізнені між собою та своїми потребами. Практично доведено, що доцільно виділяти групи споживачів і направляти товар конкретним сегментам. Таке орієнтування дозволяє спрямувати зусилля на споживачів, найбільш зацікавлених в придбанні певного товару. На сьогоднішній день сегментація ринку споживачів вже не є другорядним інструментом маркетингу, вона набуває ключового значення для досягнення успіху компанії. Meтa рoбoти – показати наявність навичок практичного здійснення деяких видів маркетингової діяльності: аналізу та інтепретаціїї результатів маркетингового дослідження, сегментування ринкового простору, формування ефективної політики просування товару на обраних каналах за допомогою таргетингу. Для дocягнeння дaнoї мeти будe нeoбхідним вирішити нacтупні зaвдaння: ‒ вивчити теоретичні основи сегментування та таргетингу, розглянути включені елементи маркетингової стратегії, вплив на неї поведінки споживачів; ‒ дослідити особливості поведінки споживачів за допомогою аналізу вторичних джерел, подальшого збору емпіричних даних та їх інтепретації; ‒ на основі отриманих результатів провести сегментування споживачів, виділити цільові сегменти та розробити SMM – план компанії відповідно до їх особливостей.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
380
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1982
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1219837
United Kingdom United Kingdom
202846
United States United States
4408934
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1219838
United Kingdom United Kingdom
1981
United States United States
202844

Files

File Size Format Downloads
Voitenko_bachelor.pdf 4,56 MB Adobe PDF 1424666

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.