Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80374
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing
Other Titles Маркетингові інструменти просування зелених інвестицій: мінімізація «грінвошінг»
Authors Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna  
Liulov, Oleksii Valentynovych  
Liulova, Liliia Yuriivna
Keywords грінвошінг
гринвошинг
greenwashing
зелені інвестиції
зеленые инвестиции
green investment
стейкхолдер
стейкхолдер
stakeholder
маркетинг
маркетинг
marketing
бренд
бренд
brand
Type Article
Date of Issue 2018
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80374
Publisher Public higher education institution "Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture"
License Copyright not evaluated
Citation Pimonenko, Т. Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing [Текст] / Т. Pimonenko, O. Liulov, L. Liulova // Economic scopet. - 2018. - № 140. - pp. 204-213. - DOI 10.30838/ P.ES.2224.261218.204.339.
Abstract У статті авторами проаналізовано та систематизовано основні передумови розвитку та просування зелених інвестицій у вітчизняній практиці. Авторами виокремлено основні параметри та особливості зелених інвестицій. Результати аналізу досвіду країн ЄС показали, що зелені інвестиції є одним із ефективних методів залучення додаткових фінансових ресурсів для підтримки зеленого зростання країни. У даному контексті авторами було виокремлено основні бар'єри, які стримують поширення зелених інвестицій в Україні, а саме: відсутність ефективного законодавчого регулювання; відсутність універсального підходу до трактування дефініції зелені інвестиції, їх класифікації, а також принципів ідентифікації зелених активів; наявний стереотип, про неприбутковість зелених інвестицій. У статті зазначено, що одним з шляхів подолання визначених бар’єрів та стимулювання розвитку інвестиційного ринку країни є використання ефективних маркетингових інструментів з метою поширення зелених інвестицій серед основних стейкхолдерів. У статті систематизовано основні маркетингові інструменти для промоції зелених інвестицій. Результати аналізу показали, що одним з факторів, які обмежують ефективність промоції зелених інвестицій – грінвошінг. У рамках дослідження грінвошінг визначається як розрив між двома поведінками: найнижчим рівнем зеленої ефективності та декларацією зеленого іміджу. У цьому випадку, з метою розвитку зеленого бренду країни, використання грінвошінг повинно бути мінімізовано через контроль державних органів. У статті авторами запропоновано закріпити на державному рівні публічне розкриття не фінансової звітності. Визначено, що ефективне функціонування ринку зелених інвестицій та ефективний набір маркетингових комунікацій промоції зелених інвестицій опосередковано матиме позитивний вплив на зелений бренд країни. У результаті це сприятиме відновленню інвестиційного клімату в країні, що у свою чергу призведе до припливу додаткових іноземних зелених інвестицій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
663246780
Austria Austria
1
Bangladesh Bangladesh
1
Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
-456336858
China China
2547269
Czechia Czechia
332897028
Denmark Denmark
1
Ecuador Ecuador
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
1806372081
France France
1
Germany Germany
-1340905630
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
663246790
Iran Iran
1
Italy Italy
-225886278
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Netherlands Netherlands
-845316204
Nigeria Nigeria
1
Poland Poland
2547278
Portugal Portugal
1012
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
-1340905627
Spain Spain
1
Sweden Sweden
2547274
Switzerland Switzerland
20502806
Turkey Turkey
20502802
Ukraine Ukraine
663246782
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
-845316207
United States United States
-845316202
Vietnam Vietnam
117799944

Downloads

Austria Austria
1
China China
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
-456336850
France France
116526
Germany Germany
-225886279
India India
1
Indonesia Indonesia
-845316203
Italy Italy
-225886277
Netherlands Netherlands
1
Portugal Portugal
1013
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
117799948
United Kingdom United Kingdom
-1340905629
United States United States
2547264
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Pimonenko_green_investment.pdf 408,67 kB Adobe PDF 1321100817

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.