Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80374
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing
Other Titles Маркетингові інструменти просування зелених інвестицій: мінімізація «грінвошінг»
Authors Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna  
Liulov, Oleksii Valentynovych  
Liulova, Liliia Yuriivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6442-3684
http://orcid.org/0000-0002-4865-7306
Keywords грінвошінг
гринвошинг
greenwashing
зелені інвестиції
зеленые инвестиции
green investment
стейкхолдер
стейкхолдер
stakeholder
маркетинг
маркетинг
marketing
бренд
бренд
brand
Type Article
Date of Issue 2018
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80374
Publisher Public higher education institution "Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture"
License Copyright not evaluated
Citation Pimonenko, Т. Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing [Текст] / Т. Pimonenko, O. Liulov, L. Liulova // Economic scopet. - 2018. - № 140. - pp. 204-213. - DOI 10.30838/ P.ES.2224.261218.204.339.
Abstract У статті авторами проаналізовано та систематизовано основні передумови розвитку та просування зелених інвестицій у вітчизняній практиці. Авторами виокремлено основні параметри та особливості зелених інвестицій. Результати аналізу досвіду країн ЄС показали, що зелені інвестиції є одним із ефективних методів залучення додаткових фінансових ресурсів для підтримки зеленого зростання країни. У даному контексті авторами було виокремлено основні бар'єри, які стримують поширення зелених інвестицій в Україні, а саме: відсутність ефективного законодавчого регулювання; відсутність універсального підходу до трактування дефініції зелені інвестиції, їх класифікації, а також принципів ідентифікації зелених активів; наявний стереотип, про неприбутковість зелених інвестицій. У статті зазначено, що одним з шляхів подолання визначених бар’єрів та стимулювання розвитку інвестиційного ринку країни є використання ефективних маркетингових інструментів з метою поширення зелених інвестицій серед основних стейкхолдерів. У статті систематизовано основні маркетингові інструменти для промоції зелених інвестицій. Результати аналізу показали, що одним з факторів, які обмежують ефективність промоції зелених інвестицій – грінвошінг. У рамках дослідження грінвошінг визначається як розрив між двома поведінками: найнижчим рівнем зеленої ефективності та декларацією зеленого іміджу. У цьому випадку, з метою розвитку зеленого бренду країни, використання грінвошінг повинно бути мінімізовано через контроль державних органів. У статті авторами запропоновано закріпити на державному рівні публічне розкриття не фінансової звітності. Визначено, що ефективне функціонування ринку зелених інвестицій та ефективний набір маркетингових комунікацій промоції зелених інвестицій опосередковано матиме позитивний вплив на зелений бренд країни. У результаті це сприятиме відновленню інвестиційного клімату в країні, що у свою чергу призведе до припливу додаткових іноземних зелених інвестицій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
-233529466
Austria Austria
200826
Bangladesh Bangladesh
188932
Belgium Belgium
-233529462
Brazil Brazil
-1366337770
Canada Canada
119737
China China
-1893336070
Czechia Czechia
332897028
Denmark Denmark
71127
Ecuador Ecuador
1
Estonia Estonia
154806
Ethiopia Ethiopia
1
Finland Finland
-1893336072
France France
155295
Germany Germany
-476768074
Ghana Ghana
1
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
-2132610767
Hungary Hungary
1
Iceland Iceland
1
India India
-233529464
Indonesia Indonesia
43181
Iran Iran
64341
Ireland Ireland
-233529472
Israel Israel
1
Italy Italy
-2132610772
Japan Japan
768102220
Kenya Kenya
-233529474
Lithuania Lithuania
-233529451
Luxembourg Luxembourg
1
Macao SAR China Macao SAR China
1
Malaysia Malaysia
986089977
Mexico Mexico
577603360
Nepal Nepal
1
Netherlands Netherlands
-233529458
New Zealand New Zealand
1
Nigeria Nigeria
1
Norway Norway
1
Pakistan Pakistan
-233529445
Peru Peru
132289
Philippines Philippines
1
Poland Poland
209578
Portugal Portugal
270766082
Romania Romania
-1366337777
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
2066201175
Slovakia Slovakia
1
South Africa South Africa
189716
South Korea South Korea
72434
Spain Spain
-233529432
Sri Lanka Sri Lanka
1
Sweden Sweden
722562030
Switzerland Switzerland
-233529456
Taiwan Taiwan
-1366337776
Turkey Turkey
-233529476
Ukraine Ukraine
212650
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
-476768075
United States United States
986089979
Unknown Country Unknown Country
200597
Venezuela Venezuela
270766079
Vietnam Vietnam
-422818975

Downloads

Australia Australia
-233529433
Austria Austria
1
Brazil Brazil
-1366337769
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1960417295
China China
-912365769
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
29188
France France
722562027
Germany Germany
-233529437
India India
-233529463
Indonesia Indonesia
449202851
Iran Iran
216798
Italy Italy
-233529452
Lithuania Lithuania
-233529455
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
-422818971
Peru Peru
170954
Philippines Philippines
80772
Poland Poland
48832
Portugal Portugal
1013
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Senegal Senegal
1
Singapore Singapore
-233529471
South Korea South Korea
1
Spain Spain
120138707
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
89378
Taiwan Taiwan
-233529444
Turkey Turkey
-233529477
Ukraine Ukraine
26876
United Kingdom United Kingdom
-233529465
United States United States
986089981
Unknown Country Unknown Country
1
Venezuela Venezuela
1
Vietnam Vietnam
-233529431

Files

File Size Format Downloads
Pimonenko_green_investment.pdf 408,67 kB Adobe PDF -797742354

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.