Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80848
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до формування маркетингової стратегії банку
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
Keywords маркетинг банку
bank`s marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
управління банком
bank management
бренд
brand
Type Article
Date of Issue 2012
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80848
Publisher Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
License Copyright not evaluated
Citation Васильєва, Т.А. Підходи до формування маркетингової стратегії банку [Текст] / Т.А. Васильєва // Бізнесінформ. – 2012. – № 3 (410). – С. 218-220.
Abstract Метою статті є аналіз існуючих етапів формування маркетингової стратегії та визначення на їх основі сучасних підходів щодо формування маркетингової стратегії в банківській сфері.
The purpose of the article is to analyze the existing stages of formation of marketing strategy and determine on their basis modern approaches to the formation of marketing strategy in the banking sector.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
254
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
5628
United Kingdom United Kingdom
2428
United States United States
27380
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Czechia Czechia
1
Germany Germany
1656
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
19064
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
27380

Files

File Size Format Downloads
Vasilyeva_approaches.pdf 176,52 kB Adobe PDF 48105

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.