Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81456
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка фірмового стилю для магазину годинників
Other Titles The development of corporate identity for a watch shop
Authors Борщенко, А.В.
ORCID
Keywords бренд
реклама
фірмовий стиль
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81456
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Борщенко А. В. Розробка фірмового стилю для магазину годинників : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : СумДУ, 2020. 42 c.
Abstract У роботі на основі вивчення специфіки розроблення фірмового стилю бренду розглядаються особливості підготовки власного творчого доробку, розробка фірмового стилю для магазину годинників.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
140
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
7057
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
27255440
United Kingdom United Kingdom
2178586
United States United States
15986907
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Finland Finland
108581
France France
9082742
Germany Germany
45428135
Ireland Ireland
1
Japan Japan
109
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
896
Poland Poland
15986895
Russia Russia
272
Ukraine Ukraine
45428136
United Kingdom United Kingdom
2213
United States United States
15986894

Files

File Size Format Downloads
Borshchenko_mag_rob.pdf 1,82 MB Adobe PDF 132024876

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.