Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81456
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка фірмового стилю для магазину годинників
Other Titles The development of corporate identity for a watch shop
Authors Борщенко, А.В.
Keywords бренд
реклама
фірмовий стиль
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81456
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Борщенко А. В. Розробка фірмового стилю для магазину годинників : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : СумДУ, 2020. 42 c.
Abstract У роботі на основі вивчення специфіки розроблення фірмового стилю бренду розглядаються особливості підготовки власного творчого доробку, розробка фірмового стилю для магазину годинників.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
140
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
63
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
66

Downloads

Finland Finland
134
France France
277
Japan Japan
109
Norway Norway
1
Poland Poland
145
Russia Russia
272
Ukraine Ukraine
274
United Kingdom United Kingdom
132

Files

File Size Format Downloads
Borshchenko_mag_rob.pdf 1,82 MB Adobe PDF 1344

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.