Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82670
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Domashenko, Maryna Dmytrivna  
Бурнакова, В.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
http://orcid.org/0000-0002-6987-8992
Keywords еколого-економічна безпека
эколого-экономическая безопасность
ecological and economic security
міжнародна економічна діяльність
международная экономическая деятельность
international economic activity
маркетинг
marketing
інтерналізація
интернализация
internalization
імідж
имидж
image
брегдінг
брендинг
branding
Type Article
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82670
Publisher Комратский государственный университет
License Copyright not evaluated
Citation Домашенко М. Д., Школа В. Ю., Бурнакова В. С. Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности. // Наука, образование, культура: cборник статей международной научно-практической конференции, м. Комрат (Молдова), 2020. Комрат, 2020. С.121-126
Abstract У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду.
В статье освещается стратегический аспект обеспечения экологической и экономической безопасности страны. Рассмотрены возможности использования маркетингового подхода в государственном управлении. Проведен анализ имиджевой составляющей конкурентоспособности национального бренда.
The strategic aspect of ensuring the ecological and economic security of the country is eluminated in the article. Utilisation of marketing approach for state governance are examined. The analysis of image aspect based competitiveness national brand is studied.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
16
Finland Finland
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
108
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1696
United Kingdom United Kingdom
777
United States United States
13669
Unknown Country Unknown Country
1695

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
5075
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13671
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Shkola_marketing_paper.pdf 5,29 MB Adobe PDF 18749

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.