Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 63
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу Rosokhata, Anna Serhiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, В.; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 1478651779 -419788463
2021 Dependence of public health on energy consumption: cross-regional analysis Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych Conference Papers 62984973 1126606185
2023 Маркетинг у сфері медицини: трансформації каналів комунікацій із пацієнтами під впливом пандемії COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ziabina, Yevheniia Anatoliivna; Малик, Р.А. Article 445 933
2023 Health Risks and Country Sustainability: The Impact of the COVID-19 Pandemic with Determining Cause-and-Effect Relationships and Their Transformations Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kashcha, Mariia Oleksiivna; Dluhopolskyi, O.; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Gasior, M.; Sak-Skowron, M. Article 2657 812
2021 Розвиток регіонів: від моделі економічного зростання до моделі здорової смарт-спеціалізації Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 41175886 40471908
2022 Evaluation of the quality of website about health using marketing scoring Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Alfawaz, K. Article -1957068447 -1041215193
2024 Healthcare institution efficiency: Meta-analysis and case study Salmistu, S.; Demikhov, Oleksii Ihorovych; Demikhova, Nadiia Volodymyrivna; Taraniuk, Karina Viktorivna; Sochacka, M.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 200 145
2022 Innovative marketing tools for prevention threats in the health sector Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Zakharchenko, V. Conference Papers 4084 1312
2020 E-business as a component of information economy: evolution and future challenges Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Rybina, Olena Ivanivna Conference Papers 39 51
2023 The use of music in e-commerce websites: An exploration of how businesses can use music to enhance the online shopping experience and improve consumer engagement and satisfaction Nazarenko, A.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Conference Papers 58 45