Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85936
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка напрямків розвитку бізнесу
Authors Солодова, Є. Д.
ORCID
Keywords аналіз
анализ
analysis
підприємство
предприятие
environment
управління
управление
management
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85936
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Солодова Є. Д. Оцінка напрямків розвитку бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 44 с.
Abstract Метою дослідження є обґрунтування системи заходів щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу і розробка на цій основі методичних та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективної агентивності підприємства. Об'єктом дослідження є стратегія та процес розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних підходів та організаційних засад до оцінки та досягнення стратегічних пріоритетів розвитку бізнесу. Методи дослідження. Загальнонаукові методи (аналогія, системний аналіз, формалізація); методи науково-статистичного аналізу (табличний, групування, графічний, порівняння); маркетингові методи (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, SNW-аналіз, аналіз Портера, VRIO-аналіз); методи портфельного аналізу (SPACE-аналіз, матриця McKinsey); методи експертної діагностики (ранжування, встановлення коефіцієнтів вагомості, оцінка привабливості). Перший розділ містить теоретично-методичні положення щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу, зокрема дефініція поняття «розвиток бізнесу» та підходи щодо його визначення, сучасні напрямки розвитку та методичний підхід щодо оцінювання економічного розвитку підприємства. Другий розділ містить діагностику організаційно-економічних передумов розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна»: зовнішнє на внутрішнє середовище. Третій розділ містить оцінку сучасної стратегії розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» за допомогою SPACE-аналізу та обґрунтування напрямків розвитку підприємства.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
129
Germany Germany
289629
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
153674
Lithuania Lithuania
27972505
Mongolia Mongolia
1
Romania Romania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
870251750
United Kingdom United Kingdom
1947064
United States United States
870251753

Downloads

Austria Austria
117367
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
153673
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1947063
Finland Finland
1
France France
1947066
Germany Germany
604599602
Indonesia Indonesia
1
Israel Israel
27972512
Japan Japan
126
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
27972506
Netherlands Netherlands
235289145
Norway Norway
1
Poland Poland
604599602
Romania Romania
81069
Russia Russia
751474
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
604599605
United Kingdom United Kingdom
10622211
United States United States
1770866509
Unknown Country Unknown Country
604599601

Files

File Size Format Downloads
Solodova_bak_rob.pdf 597.3 kB Adobe PDF 201151843

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.