Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86003
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Трансформація бізнес-середовища в умовах рецесії: інноваційна парадигма економічного розвитку
Authors Щітка, Н.М.
ORCID
Keywords бізнес
бизнес
business
економіка
экономика
economy
ефект
эффект
effect
крипто- біржа
крипто-биржа
crypto-exchange
інновації
инновации
innovation
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86003
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Щітка Н. М. Трансформація бізнес-середовища в умовах рецесії: інноваційна парадигма економічного розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : Сумський державний університет, 2021. 34 с.
Abstract Мета роботи – дослідження й критичний аналіз економічно-організаційних можливостей інноваційних і традиційних бізнес-методів у сучасному економічному середовищі під впливом технологічних змін і трансформацій. Об’єкт дослідження: економічні процеси просування товарів (т оргівлі) із урахуванням сучасних трендів і викликів. логістичні процеси, зокрема методи торгівлі в умовах змінного економічного, технологічного й соціального середовища. Предмет дослідження: економічні відносини, що виникають між економічними агентами у бізнес-середовищі з приводу економічної діяльності (логістики, дистрибуції, реклами, просування, маркетингу, трейдингу). У відповідність до мети роботи, визначено такі завдання: 1. визначити переваги й недоліки традиційної торгівлі; 2. розглянути становлення інноваційних методів торгівлі й бізнесу; 3. визначити способи нових просувань товарів на ринках; 4. проаналізувати і прокоментувати канали торгівлі/збуту; 5. визначити роль грошей і цифрової валюти у бізнес-середовищі; 6. розглянути правові обмеження щодо використання крипто- активів. У 1-му розділі роботи досліджено різні аспекти (економічні, соціальні, маркетингові, інноваційні, фінансові, психологічні) теорії торгівлі; стан і перспективи розвитку економічних агентів з акцентом на 4-ту технологічну революцію; виявлено моделі й парадокси інновацій у торгівлі. У 2-му розділі роботи виокремлено й досліджено економічний стан економічних явищ, процесів, процедур, їх змін під впливом технологічної революції й цифровізації бізнесу. Третій розділ роботи присвячено дослідженню цінності фіатних грошей для суспільства (актуальні питання сьогодення) із позиції появи цифрової валюти; досліджено можливі правові обмеження щодо спекуляцій, збереження та майнингу крипто- валют.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
3982561
Germany Germany
63557
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4810
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
38908800
United Kingdom United Kingdom
125712
United States United States
51050501

Downloads

Canada Canada
1
China China
94135951
France France
94135950
Germany Germany
38908800
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
125710
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
14625401
United Kingdom United Kingdom
7965055
United States United States
94135949

Files

File Size Format Downloads
Shchitka_bak_rob.pdf 389.6 kB Adobe PDF 344032821

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.