Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87189
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління інноваційним розвитком ринку екологічних товарів та послуг
Authors Вареник, К.О.
ORCID
Keywords екологічне підприємство
экологическое предприятие
ecological enterprise
технологія
технология
technology
екологічна безпека
экологическая безопасность
ecological safety
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87189
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Вареник К. О. Управління інноваційним розвитком ринку екологічних товарів та послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. І. Б. Дегтярьова. Суми : Сумський державний університет, 2021. 108 с.
Abstract Актуальність теми робот: Глобальні кліматичні загрози та руйнівний вплив планетарної пандемії COVID-19 визначили важливість природного та людського капіталу, який потрібно терміново відтворювати. Вагоме місце серед першочергових кроків на цьому шляху в економічній сфері – це інтенсивний розвиток нової складової сучасної економіки – екологічного підприємництва. Воно покликане вирішувати екологічні проблеми та стати інноваційною формою господарювання спрямованою на захист людини та екосистеми. Екологічне підприємництво є однією із головних елементів екологічної економіки, економіки майбутнього, яка забезпечує розумне співіснування людини і природи, ефективне використання ресурсів, їх відтворення та збереження. Метою даної роботи є : дослідити особливості управління розвитком ринку екологічних товарів та послуг на прикладі Сумської області. Завданням дослідження є: – проаналізувати формування ринку екологічних товарів і послуг; – провести діагностику факторів макро- та мікросередовища ринку екологічних товарів та послуг; – здійснити якісний та кількісний аналіз ринку екологічних товарів та послуг; – ознайомитися з державним регулюванням ринку екологічних товарів та послуг; – запропонувати основні напрямки і перспективи розвитку ринку екологічних товарів та послуг на прикладі Сумської області. Об’єктом дослідження є принципи і засади управління інноваційним розвитком ринку екологічних товарів та послуг. Предметом дослідження є ринок екологічних товарів та послуг. Наукова новизна дослідження розроблені пропозиції щодо формування шляхів розвитку ринку екологічного туризму у Сумській області. Практична значущість полягає у результатів виконаного нами аналізу також випливає, що ті з виробників або постачальників, які зроблять ставку на екологічність своєї продукції, щоб сформувати на її базі цільовий ринок, повинні будувати стратегію просування на ринок, дотримуючись наступних вимог У першому розділі «шляхи розв’язання протиріч між економічним зростанням і збереженням стану навколишнього середовища слід вважати орієнтацію на інноваційний екологічно збалансований розвиток ринку ЕЧТ шляхом переходу на нові принципи управління ефективністю, використовуючи маркетингові орієнтири прийняття стратегічних рішень. Інструменти маркетингового аналізу ринку здатні виявити та подолати ключові ризики екологічних інновацій» . У другому розділі « ринок органічних товарів та державне регулювання органічного виробництва в Україні потребують ще значних покращень як з боку державної підтримки, так і розширення каналів збуту» У третьому розділі « розвиток екологічного туризму є сприятливими напрямком екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку Сумської області. Наявні ринкові можливості сприяють його реалізації, при цьому можна реалізувати сильні сторони регіону й нівелювати його відносні недоліки (слабкі сторони діяльності). Наведений аналіз деталізований за окремими районами Сумської області і властивими їм видами туристичних послуг. Отримані результати свідчать, що екологічний туризм має вагомий потенціал у Сумській області у розрізі окремих регіонів й є перспективним на ринку екологічних послуг у Сумській області» .
Relevance of the topic of the work: Global climate threats and the devastating impact of the planetary pandemic COVID-19 have identified the importance of natural and human capital, which must be urgently reproduced. An important place among the priority steps on this path in the economic sphere is the intensive development of a new component of the modern economy - environmental entrepreneurship. It is designed to solve environmental problems and become an innovative form of management aimed at protecting humans and ecosystems. Ecological entrepreneurship is one of the main elements of the ecological economy, the economy of the future, which ensures the reasonable coexistence of man and nature, efficient use of resources, their reproduction and conservation. The purpose of this work is: to explore the features of managing the development of the market of environmental goods and services on the example of Sumy region. The objectives of the study are: - to analyze the formation of the market of environmental goods and services; - to diagnose the factors of macro- and micro-environment of the market of ecological goods and services; - to carry out qualitative and quantitative analysis of the market of ecological goods and services; - to get acquainted with the state regulation of the market of ecological goods and services; - to propose the main directions and prospects of development of the market of ecological goods and services on the example of Sumy region. The object of research is the principles and principles of managing the innovative development of the market of environmental goods and services. The subject of research is the market of environmental goods and services. Scientific novelty of the research developed proposals for the formation of ways to develop the market of ecological tourism in Sumy region. The practical significance lies in the fact that the results of our analysis also show that those manufacturers or suppliers who will rely on the environmental friendliness of their products to form a target market based on it, must build a strategy for market promotion, following the following requirements The first section, ways to resolve the contradictions between economic growth and environmental protection, should focus on innovative ecologically balanced development of the ECT market by moving to new principles of efficiency management, using marketing guidelines for strategic decision-making. Market analysis tools are able to identify and overcome key risks of environmental innovation. In the second section, “the market of organic goods and state regulation of organic production in Ukraine need significant improvements both in terms of state support and expansion of sales channels. » In the third section “development of ecological tourism is a favorable direction of ecologically-oriented innovative development of Sumy region. Existing market opportunities contribute to its implementation, while you can realize the strengths of the region and eliminate its relative shortcomings (weaknesses). This analysis is detailed by individual districts of Sumy region and their inherent types of tourist services. The obtained results show that ecological tourism has a significant potential in Sumy region in terms of individual regions and is a promising market for environmental services in Sumy region».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
5298907
Finland Finland
126
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1452
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
1076190
United Kingdom United Kingdom
56412
United States United States
5298906
Unknown Country Unknown Country
112823

Downloads

Cyprus Cyprus
11222
France France
1557870
Germany Germany
4051893
Lithuania Lithuania
13995
Poland Poland
310858
Russia Russia
27214
Ukraine Ukraine
5298905
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11844824
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Varenyk_mag_rob.pdf 1,83 MB Adobe PDF 23116783

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.