Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87209
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування відеоконтенту для промоції бренду компанії
Authors Ярцева, А.С.
ORCID
Keywords дизайн
design
просування
продвижение
promotion
дослідження
исследование
research
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87209
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ярцева А. С. Формування відеоконтенту для промоції бренду компанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. В. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 55 с.
Abstract Актуальність роботи полягає в тому, що відеоконтент - це канал просування бренду, що швидко розвивається, і спілкування з цільовою аудиторією, який є одним з найбільш релевантних інструментів просування в даному середовищі. Попри те, що переважно найбільше книг випускається про рекламу і маркетинг, проводяться курси і семінари на цю тему, насамперед відчувається сильний недолік результативних думок і нових висновків майже у всіх площах рекламної діяльності. Такі манери активізують у свідомості обумовлені асоціації, відбиваючи взаємозалежність якостей товару і потреб людини. Це дає можливість покупцю, який ще не бачив цього товару в натурі, рекомендувати його собі, зрозуміти його практичні та естетичні якості. Подібно образному манеру мистецтва, світлорекламний характер може бути об'єктом естетичного задоволення. Це важливо для торгової реклами, так як її спонукальні місії можуть бути реалізовані виключно в результаті походження ґрунтовної експансивної оцінки маркетингового образу, що перетравлюється на предмет рекламування. Потрібна дія реклами в значній мірі обумовлена справедливим підбором маркетингових дій та вмілого вживання різноманітних засобів образного оформлення, що відкривають потрібний характер товару. Метою дипломної роботи є розробка стратегії успішного просування бренду компанії Beemloop за допомогою відеоконтенту. Об’єкт дослідження – діяльність студії анімаційного дизайну Beemloop та просування власного та клієнтського бренду за допомогою відеоконтенту. Предмет дослідження – теоретичні та практичні інструменти для розвитку бренду компанії.Під час написання дипломної роботи автор використав такі методи дослідження як аналіз конкурентів, контент-аналіз, SWOT-аналіз. Власний вклад автора полягає у проведенні аналізу ситуації. У ньому було складено профіль цільової аудиторії, виявлено сильні та слабкі сторони компанії. Наукова новизна даного дослідження зумовлена недостатнім ступенем вивченості як за допомогою відеоконтенту можна розвивати власний бренд. Практична значущість роботи полягає в розробці проекту з просування компанії в нових медіа за допомогою відеоконтенту. Структура роботи відповідає цілям і завданням, які вона ставить перед собою.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
73
Finland Finland
65
France France
382
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
46755
Israel Israel
387830341
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
193918433
Romania Romania
3264
Russia Russia
23376
Ukraine Ukraine
1431919026
United Kingdom United Kingdom
2167986
United States United States
-1497936711
Unknown Country Unknown Country
5460199

Downloads

China China
1
Denmark Denmark
1
France France
44886232
Germany Germany
1431919026
Hungary Hungary
74
Ireland Ireland
46756
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
66807470
Poland Poland
307686
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
394675
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
-1497936712
United Kingdom United Kingdom
66807469
United States United States
-1497936709

Files

File Size Format Downloads
Yarczeva_mag_rob.pdf 1,1 MB Adobe PDF -1384704027

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.