Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87245
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення економічних підходів до управління туристичним бізнесом в умовах пандемії
Authors Глоба, А.Е.
ORCID
Keywords туристичний бізнес
туристический бизнес
travel business
туризм
tourism
економіка
экономика
economy
послуги
услуги
services
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87245
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Глоба А. Е. Удосконалення економічних підходів до управління туристичним бізнесом в умовах пандемії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. О. Мазін. Суми : Сумський державний університет, 2021. 51 с.
Abstract Мета кваліфікаційної роботи – удосконалення економічних підходів до управління туристичним бізнесом в умовах пандемії. Основні завдання дослідження: - проаналізувати теоретичні засади управління туристичним бізнесом в умовах пандемії; - визначити фактори та тренди розвитку туристичного бізнесу в умовах пандемії; - сформувати збутову політику туристичного бізнесу в умовах пандемії. Об’єкт дослідження – туристичний бізнес. Методи дослідження – аналізу, порівняння та статистичний методи. У першому розділі роботи проаналізовано передумови трансформації сфери послуг під впливом пандемії Covid-19 та досліджено міжнародний аспект наслідків впливу пандемії Covid-19 на туристичний бізнес. У другому розділі роботи проаналізовано світові тренди використання цифрових технологій в туристичному бізнесі; визначено внутрішні фактори розвитку туристичного бізнесу. У третьому розділі роботи обґрунтовано особливості формування збутової політики туристичного бізнесу в умовах економічної кризи; сформовано принципи збутової політики туристичного бізнесу в умовах кризи, спричиненої пандемією.
The purpose of the qualification work is to improve economic approaches to the management of the tourism business in a pandemic. The main objectives of the study: - to analyze the theoretical foundations of tourism business management in a pandemic; - to determine the factors and trends in the development of the tourism business in a pandemic; - to form a sales policy of the tourism business in a pandemic. The object of research is the tourism business. Research methods - analysis, comparison and statistical methods. The first section of the paper analyzes the preconditions for the transformation of the service sector under the influence of the Covid-19 pandemic and examines the international aspect of the impact of the Covid-19 pandemic on the tourism business. The second section analyzes the global trends in the use of digital technologies in the tourism business; the internal factors of tourism business development are determined. The third section of the work substantiates the peculiarities of the formation of sales policy of the tourism business in the economic crisis; the principles of sales policy of tourism business in the conditions of the crisis caused by the pandemic are formed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Finland Finland
125
Germany Germany
889669
Greece Greece
1
Ireland Ireland
282432
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
76292784
United Kingdom United Kingdom
3318594
United States United States
348394471
Unknown Country Unknown Country
9916951

Downloads

Austria Austria
1700
China China
439095032
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
51968056
Germany Germany
348394472
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
464246
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
3318591
Ukraine Ukraine
439095033
United Kingdom United Kingdom
9916949
United States United States
439095032

Files

File Size Format Downloads
Globa_Masters_thesis.pdf 665,04 kB Adobe PDF 1731349117

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.