Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89859
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Челендж-ініціатива як інструмент кар’єрного радника в роботі із здобувачами освіти
Authors Глущенко, К.І.
ORCID
Keywords кар’єрний радник
карьерный советник
career advisor
алгоритм челендж-ініціативи
алгоритм челлендж-инициативы
challenge initiative algorithm
робота із здобувачами освіти
работа с соискателями образования
work with applicants for education
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89859
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Глущенко К. І. Челендж-ініціатива як інструмент кар’єрного радника в роботі із здобувачами освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 - соціальна робота / наук. кер. О. В. Купенко. Суми : СумДУ, 2022. 54 с.
Abstract Актуальність: учні/ниці професійно-технічної освіти (далі учні ПТО), студенти/ки задаються великою кількістю питань: що їм робити: працювати чи навчатись, чи знайдуть вони роботу (ким і де), вступати у сімейно-родинні стосунки чи займатись кар’єрою і таке подібне. При цьому певна частина їх невмотивовані до навчання та лінуються, тому актуальним є розроблення алгоритму челендж-ініціативи як інструмента у роботі кар'єрного радника із здобувачами професійно-технічної освіти. Дане дослідження зосереджує увагу саме на учнях/цях професійнотехнічної освіти, студентах/ках із віддалених населених пунктів, які під час навчання проживають у гуртожитках. Взаємодія із ними під час реалізації алгоритму відбувається з використанням мережі Інтернет і дистанційних технологій, що є актуальним для молоді і при цьому, результати та перелік активностей алгоритму мають отримати експертну оцінку доцільності обраних заходів у тому числі за рівнями пізнавальної активності учнів\ць.
Актуальность: учащиеся профессионально-технического образования (далее учащиеся ПТО), студенты задаются большим количеством вопросов: что им делать: работать или учиться, найдут ли они работу (кем и где), вступать в семейно-семейные отношения или заниматься и подобное. При этом определенная часть их немотивированы к обучению и ленятся, поэтому актуальна разработка алгоритма челлендж-инициативы как инструмента в работе карьерного советника с соискателями профессионально-технического образования. Данное исследование сосредотачивает внимание именно на учениках профессиональнотехнического образования, студентах из отдаленных населенных пунктов, которые во время обучения проживают в общежитиях.
Relevance: students of vocational education (hereinafter referred to as VET students), students ask a lot of questions: what should they do: work or study, will they find a job (by whom and where), enter into family relations or engage in, and the like. At the same time, a certain part of them are not motivated to learn and are lazy, so the development of a challenge initiative algorithm as a tool in the work of a career adviser with applicants for vocational education is relevant.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
20
Belgium Belgium
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
320501
Russia Russia
14
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
70990
United Kingdom United Kingdom
1977
United States United States
608493
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
846
Ireland Ireland
1
Ukraine Ukraine
70990
United States United States
320501
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Glushchenko_bak_rob.pdf 1,07 MB Adobe PDF 392341

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.