Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89931
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Цифрова трансформація сучасного бізнесу
Authors Кругова, М.В.
ORCID
Keywords економіка
бізнес
модель
траснформація
розвиток
economy
business
model
transformation
development
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89931
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кругова М. В. Цифрова трансформація сучасного бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. М. Дерев'янко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 43 с.
Abstract Мета роботи – аналіз стану досягнень цифрової трансформації сучасного бізнесу. У першому розділі роботи «Цифрова трансформація бізнесу та суспільства » проаналізовано сутність електронного бізнесу та електронної комерції, поняття про цифрову економіку та особливості концепції «Індустрія 4.0». У другому розділі «Бізнес-моделі електронної комерції» проаналізовано сутність та види бізнес-моделей сучасного цифрового бізнесу, формати електронного бізнесу та особливості бізнес-моделі О. Остервальдера. У третьому розділі «Архітектура електронного бізнесу» охарактеризовано особливості продажів через мережу «Інтернет», розглянуто основні елементи Web-сайту компанії, охарактеризовано сутність та переваги використання Content Management System.
The purpose of the work is to analyze the state of achievements of digital transformation of modern business. The first chapter of the work "Digital transformation of business and society" analyzes the essence of e-business and e-commerce, the concept of the digital economy and the features of the "Industry 4.0" concept. The second chapter "Business models of electronic commerce" analyzes the essence and types of business models of modern digital business, formats of electronic business and features of O. Osterwalder's business model. The third chapter "Architecture of electronic business" describes the peculiarities of sales through the Internet network, considers the main elements of the company's website, describes the essence and advantages of using the Content Management System.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
4791
Germany Germany
-1452438370
Iran Iran
1
Ireland Ireland
158148
Russia Russia
11978
Ukraine Ukraine
1345957184
United Kingdom United Kingdom
87514334
United States United States
1725632092
Unknown Country Unknown Country
4040007

Downloads

France France
608735258
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1725632091
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
1345957185
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1710880166
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kruhova_bac_rob.pdf 775,96 kB Adobe PDF 1096237411

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.